Musikken spiller for hurtigt...
Fra : Peter [5260]

Dato : 28-03-06 20:21

Har lige været ovre ved et sæt venner for at tilse deres PC (Fujitsu,
AMD Athlon 2800+, onboard lydkort/Roland).
Når man spiller mp3-filer, wav-filer og købe-CD'ere kører lyden ca.
10% for hurtigt, så selv Flemming Bamse lyder som Anders And
Almindelige spil (FIFA, CS osv) gengiver lyden uden problemer.
Jeg prøvede at afinstallere WinMediaPlayer10 + installere
WinAmp...samme resultat.
Og jo...afspilningshastigheden står til 1,0 !

Har I nogle gode ideer til, hvad der kan være galt?
Udskiftning af codecs, indstillinger for lydkortet el.lign.?

På forhånd tak
Peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-03-06 21:08

Peter [5260] wrote:

> Har I nogle gode ideer til, hvad der kan være galt?
> Udskiftning af codecs, indstillinger for lydkortet el.lign.?

Du skal have fat i de rigtige drivere til dit lydkort/bundkort, så
skulle de problem være løst.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter [5260]