Backup program til gammel tapestreamer (QI~
Fra : Brian Juul Nielsen

Dato : 27-03-06 16:40

Hejsa,

Har forgæves søgt efter et program, som kan håndtere en gammel tapestreamer,
med nogle QIC-80 og QIC-WIDE bånd. Kan ikke huske modellen, men det er en
3.5" Conner model, som kører på floppy kablet. Det er fra DOS tiderne.. Skal
man installere en driver til den, eller kan den bare kører som den er, hvis
man har et program? Ved nogen noget? Gerne et freeware program til Windows,
da alt hvad jeg skal er at slette en masse bånd..

-Brian

Fra : Allan Jensen

Dato : 27-03-06 22:01

On Mon, 27 Mar 2006 17:39:50 +0200, "Brian Juul Nielsen"
<noway@buddy.com> wrote:

> [...]
>man har et program? Ved nogen noget? Gerne et freeware program til Windows,
>da alt hvad jeg skal er at slette en masse bånd..

Hej Brian

Den kan IKKE virke under Windows XP - desværre -

VH
Allan

Fra : Brian Juul Nielsen

Dato : 27-03-06 23:35

> Den kan IKKE virke under Windows XP - desværre -

Yikes!! Hm.. Så må jeg sætte en DOS maskine op.. Se om jeg kan finde et DOS
program til skidtet.. Var det ikke noget i retning af Conner TapeStor det
hed (ja, uden e efter stor..)..?

Nå, takker!

-Brian

Fra : Michael Schrøder

Dato : 28-03-06 06:49

"Brian Juul Nielsen" <noway@buddy.com> skrev i en meddelelse

> Yikes!! Hm.. Så må jeg sætte en DOS maskine op.. Se om jeg kan finde et
> DOS program til skidtet.. Var det ikke noget i retning af Conner TapeStor
> det hed (ja, uden e efter stor..)..?

Hvis du bare skal slette bånd kan du så ikke ødelægge dem i stedet ?

Jeg trak mine i stykker og "flåede" dem ud af kasetterne...

Eller er der virkelig nogen der vil overtage dem...

/Michael

Fra : Brian Juul Nielsen

Dato : 28-03-06 10:27

> Hvis du bare skal slette bånd kan du så ikke ødelægge dem i stedet ?
> Jeg trak mine i stykker og "flåede" dem ud af kasetterne...
> Eller er der virkelig nogen der vil overtage dem...

Jepper.. "nostalgi".. )

-Brian

Fra : gil

Dato : 28-03-06 07:35