Ekstern DVB-T tv tuner
Fra : Morten Wyniger

Dato : 26-03-06 11:22

Hej newsgroup

Jeg leder efter et eksternt tv-kort som kan modtage DVB-T signal. Er der
nogle der har nogle forslag til hvad jeg skal købe?

Pfh. tak

Fra : LarsJ

Dato : 26-03-06 16:14

Morten Wyniger skrev:
> Hej newsgroup
>
> Jeg leder efter et eksternt tv-kort som kan modtage DVB-T signal. Er der
> nogle der har nogle forslag til hvad jeg skal købe?

Hvis du vil have mulighed for at kunne se danske undertekster(DVB
Subtitles), så er disse en mulighed:

Brainwave M50USB USB
Hauppauge WinTV-HVR 900 USB

Der er sikkert flere, men de to ovnenævnte understøtter i hvert fald DVB
subtitles. Emnet diskuteres i øvrigt en del i dk.teknik.tv+video i
øjeblikket.

Lars

Fra : ----OR----

Dato : 26-03-06 16:39

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er sikkert flere, men de to ovnenævnte understøtter i hvert fald DVB
> subtitles. Emnet diskuteres i øvrigt en del i dk.teknik.tv+video i

Ellers understøtter MyTheatre DVB undertekster. Så er hardwaren underordnet.