Højttalere til "pænt" brug
Fra : Vincent

Dato : 24-03-06 08:28

Vil sætte et par PC højttalere op i mit køkken, men synes at de fleste er
pænt grimme...
Findes der ikke et produkt som er til at holde ud at se på og samtidig
spiller fint ?
Må gerne være med sub

Skal egentlig bare bruge dem til at streame musik fra stuen ...
Pft
Vince

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 24-03-06 08:48

http://www.prc-data.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=56317875
http://www.prc-data.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=56317911

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 24-03-06 09:04

> http://www.prc-data.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=56317875
> http://www.prc-data.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=56317911

Manden bad om nogen, der er til at holde ud at se på! Hehe
Nå... godt, at smag er forskellig

Lars

Fra : Vincent

Dato : 24-03-06 09:08

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>Takker og har selv set på JBL - de er cool nok.... men findes der ikke
>nogen der kan hænge på væggen - måske lidt flade uden at miste lyd ??

Vince

Fra : Zen

Dato : 24-03-06 10:07

On Fri, 24 Mar 2006 08:28:06 +0100, "Vincent"
<vincentgroes@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>spiller fint ?
>Må gerne være med sub
>
>Skal egentlig bare bruge dem til at streame musik fra stuen ...

Jeg ville anbefale de mindste fra Dali (hifiklubben) eller
tilsvarende. Dette er ikke aktive høfttalere og det er vel dit
problem, at hifi-højttalere ikke er aktive.

Men måske er det en mulighed at køre ind i stereo-anlægget via line-in
og så køre ud til køkkenhøfttalere derfra.

mvh

John

Fra : Peter T.

Dato : 24-03-06 10:15

Vincent udviste en rettidig omhu og skrev:

> Findes der ikke et produkt som er til at holde ud at se på og samtidig
> spiller fint ?

http://www.instoresolutions.com/product.php?id=68

De findes muligvis stadig som tilbud i din lokale fakta til 995 kr. Og de
spiller ovenud godt. En i lyd-gruppen bruger dem forresten som
studiehøjtalere. Du skal blot finde en sub til dem.

--
Mvh. Peter T.

Fra : Vincent

Dato : 24-03-06 10:30

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> spiller ovenud godt. En i lyd-gruppen bruger dem forresten som
> studiehøjtalere. Du skal blot finde en sub til dem.

de ser sgu ret ok lækre ud hva - tror lige jeg checker dem ud

Takker

Fra : Peter T.

Dato : 24-03-06 11:45

Vincent udviste en rettidig omhu og skrev:

> de ser sgu ret ok lækre ud hva - tror lige jeg checker dem ud

Jeg er i hvert fald svært glad for mit sæt både pga. lyden og af finishen
(hvid pionalak-agtig overflade). Flere af mine venner er lidt misundelige
på mig. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Holst

Dato : 24-03-06 11:53

Peter T. wrote:

> Jeg er i hvert fald svært glad for mit sæt både pga. lyden og af finishen
> (hvid pionalak-agtig overflade). Flere af mine venner er lidt misundelige
> på mig. :)

Ja, de ser ud til at have en flot finish, og hvis de samtidig har en god
lyd, så er det bare dejligt. Bare synd, at de er grimme.

Fra : Peter T.

Dato : 24-03-06 12:01

Holst udviste en rettidig omhu og skrev:

> Bare synd, at de er grimme.

Smag og behag...

--
Mvh. Peter T.

Fra : Max

Dato : 24-03-06 12:06

Hej

> Smag og behag...

Højttalere skal nu først og fremmest "ses" med ørene, alt
andet er af sekundær betydning.

Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 24-03-06 12:33

Max wrote:

> Højttalere skal nu først og fremmest "ses" med ørene, alt
> andet er af sekundær betydning.

Det er korrekt. Men så længe højttalerne er synlige, så giver de også et
visuelt indtryk.

Fra : Max

Dato : 24-03-06 11:54

Hej Vincent

> de ser sgu ret ok lækre ud hva - tror lige jeg checker dem ud

Jeg så at der stadigvæk var nogle i en Fakta hvor jeg var
for nogle dage siden.

Mvh Max

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 24-03-06 11:27

Hvad med sådan et sæt her:

http://www.altec-lansing.com/product_details_intl.asp?pID=MX5021®ion=europe&country_code=dk

/morten

Fra : Vincent

Dato : 24-03-06 12:28

"Morten Astrup Christensen" <astrupFJERNMIG@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad med sådan et sæt her:
>
> http://www.altec-lansing.com/product_details_intl.asp?pID=MX5021®ion=europe&country_code=dk
>
> /morten

>Joh men de er bare ikke så pæne igen... ved godt man skal "se" med ørerne,
>men de skal stå eller gerne hænge i mit køkken såååå

Vince

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 21:27

Vincent wrote:

> [...]

De har samme piano finish som AcoutiLabs'ene og så spiller de virkelig godt!

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 24-03-06 13:47

> [...]
> spiller fint ?
> Må gerne være med sub
>
> Skal egentlig bare bruge dem til at streame musik fra stuen ...

http://www.cbcshop.dk/default.asp?eBCBCCT=

kik på atp3, jeg har "storebroderen" til dem, og de spiller kanon... Der
sidder en mellemtone i bunden af dem, og så en mindre sub... Kan klart
anbefales

/Ole