Keyboard og mus
Fra : Claus Larsen

Dato : 23-03-06 08:22

Hil...

Jeg er på jagt efter et trådløs keyboard - og allerhelst et Logitech.
Jeg har i forvejen en trådløs trackball fra Logitech.

Problemet er nu, at stort set alle Logitech's keyboards sælges som
pakkeløsning, altså incl. mus.

Er der nogen der ved om jeg kan nøjes med at bruge keyboardet uden musen og
stadig få min trackball til at fungere ?

Med venlig hilsen
Claus Larsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-03-06 17:04

"Claus Larsen" <admbm10@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der ved om jeg kan nøjes med at bruge keyboardet uden musen
> og stadig få min trackball til at fungere ?

Det er der ingen problemer med.