Lille pc
Fra : Ricko.

Dato : 21-03-06 11:46

Der er en der har spurgt mig om jeg ville sætte en dvd brander i hans pc ,
jeg sagde simpelthen nej , det viste sig at være en ældre 450 MHZ med 256 mb
ram ,hvorpå der ligger en xp, der dårligt nok kan trække rundt i forvejen ,
hvor lille en pc er det egentligt muligt at få dvd til at virke på.

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Privat

Dato : 21-03-06 12:07

Hvorfor ikke.

Tror da godt den kan trække en dvd brander.

Fra : isfugl

Dato : 21-03-06 13:11

Ricko. wrote:

> [...]
> mb ram ,hvorpå der ligger en xp, der dårligt nok kan trække rundt i
> forvejen , hvor lille en pc er det egentligt muligt at få dvd til at virke

TJA. PII 300Mzh 256Mb ram med en 4xDVD er da meget fint..
det kommer lige så meget an på hvad der er af HD i den, jeg have banket den
sammen med et par dyre SCSI HDer og en SCSI Brænder..

men ok også "kun" med en win2000 server.

--
isfugl