CPU køler til socket478 pentium 4 2,4 Ghz
Fra : Hansen

Dato : 21-03-06 10:06

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen der har en god ide til en støjsvag køler til en
pentium 4 2,4Ghz CPU?

Jeg har overvejet at sætte en SeaSonic S12 430 i samme pc, så den må ikke
larme mere end den.

/Hansen

Fra : Thomas

Dato : 21-03-06 11:14

Zalman

Fra : Hansen

Dato : 21-03-06 11:30

"Thomas" <Thomas@wunderfullspam.dk> wrote in message

> Zalman

Hvilken model? Så vidt jeg kan se på edbpriser er der flere forskellige der
passer til socket 478.

/Hansen

Fra : Thomas

Dato : 21-03-06 12:32

CNPS7000A-AlCu

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 21-03-06 11:53

Thermalright:

Bemærk, at den leveres uden blæser.
Den er beregnet til at påmontere en "kabinetblæser". Disse er større, dvs.
giver mere flow og kan derfor køre langsommere med mindre støj til følge.

Jeg bruger selv Thermalright i et meget lille kabinet (mikroatx, desktop) og
også P4 2,4 GHz.

Jeg har, i dette trange kabinet, prøvet at stresse CPU med burn in og den
kom aldrig over 44 grader!!

Bedste køler, jeg endnu har oplevet.

Lars

Fra : TGJ

Dato : 23-03-06 20:06

"Hansen" <bluesboys@-remove-this-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg vil høre om der er nogen der har en god ide til en støjsvag køler til
> en pentium 4 2,4Ghz CPU?

Scythe Ninja..........
hvis du har plads i kabinet

http://www.silentpcreview.com/article251-page5.html

eller læs mere her:

http://www.silentpcreview.com/section12.html

Thomas

..ps. køler en amd x2 3800+ til 41 grader efter komprimering af 13 gb avi fil
(og ja der er ikke andre blæsere i kabinettet)