HTPC hardware
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-03-06 11:43

Vil til at lave mig en HTPC - også lige for at finde ud af, hvor fedt det
egentlig er.

Fandt så ud af, at mine gode, gamle Matrox G400 og G550 kommer til sin ret
igen, for man kan vist få dette ind i mit TV's RGB SCART stik. Men:

1) Kan jeg bruge samme kabel til G400 og G550?
2) Kræver det specielle drivere til kortene?
3) Nogle der har pin-out, så jeg kan lave kablet selv?
4) Hvilken fordel er der ved at bruge Windows XP Media Center Edition
fremfor en alm. WinXP eller lign.?

Vh, Lars.

Fra : Hauge

Dato : 19-03-06 11:56

Hej
Lars Bonnesen wrote:
> Vil til at lave mig en HTPC - også lige for at finde ud af, hvor fedt
> det egentlig er.

Du har set gruppen dk.teknik.htpc?

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060319105613@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-03-06 12:24

> Hej
>
> Du har set gruppen dk.teknik.htpc?