Støjsvagt kabinet
Fra : ts

Dato : 19-03-06 11:34

Hej alle,

Jeg er ved at samle en micro-atx computer og har kig på følgende to
kabinetter fra Aopen:

http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=30405&type=hardware

http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=30403&type=hardware

Jeg er nok mest tændt på H420B - men kan det passe, at dvd'en står lodret?
- og skal man så finde en DVD, hvor skiven klikkes på for at det virker?

Jeg syntes ikke umiddelbart, at jeg kan finde sådan et drev nogen steder.

Thomas

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-03-06 11:51

"ts" <FJERNts@tschmidt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg syntes ikke umiddelbart, at jeg kan finde sådan et drev nogen steder.

Du kan godt få DVD-drev, der kan monteret lodret uden at man klikker dem på.
I stedet hviler de på nogle hak, der er på vist nok de fleste
afspillere/recoredere. Bl.a. min nec 3520-brænder.

Men det er vist meget alm. at alle drev kan monteres både vandret og lodret.

Vh, Lars.

Fra : Rander

Dato : 19-03-06 11:48

Sun, 19 Mar 2006 11:34:04 +0100 brugte ts 20 linier på at fortælle dette
til dk.edb.hardware:

> [...]
>Jeg syntes ikke umiddelbart, at jeg kan finde sådan et drev nogen steder.

De fleste[1] drev kan sagtens stå lodret - de har fire takker i skuffen (en
i hvert "hjørne") til at holde på skiven ved lodret montering. På nogle
drev jeg har set skal holderne "trækkes ud" når drevet skal monteres
lodret...

[1] Alle jeg har set, men jeg kan ikke udelukke at der findes drev der ikke
har dem.

http://rander.dk (temporarily down!)

Menigheden er dem, der holder med præsten. (Mie, 8 år)