HP Scanjet 3970 på WinXP Home
Fra : Klaus H

Dato : 19-03-06 11:25

Hej med jer.

Når jeg forsøger at installere den medfølgende software kommer den ud med en
melding om "Internal error 2343"

Er der nogen der har fået en sådan scanner til at køre perfekt.

Jeg har nu opgivet at få den til at køre på mit system og har kontaktet HP
support.

Klaus H

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 19-03-06 11:40

"Klaus H" <news@6705e.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har fået en sådan scanner til at køre perfekt.
>
> Jeg har nu opgivet at få den til at køre på mit system og har kontaktet HP

Måske disse virker bedre:?
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?lc=en&lang=en&cc=us&y=10&x=1&dlc=en&product=298548&os=228

Fra : Klaus H

Dato : 19-03-06 18:08

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Klaus H" <news@6705e.dk> skrev i en meddelelse

> Måske disse virker bedre:?
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?lc=en&lang=en&cc=us&y=10&x=1&dlc=en&product=298548&os=228

Nej, jeg har lige prøvet og får meldingen Internal error 2343.
Tak for forsøget.
Klaus H

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-03-06 21:34
Fra : Klaus H

Dato : 20-03-06 00:01

> HP har skrevet noget om problemet her:
> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?dlc=da&lc=da&cc=dk&docname=c00187318&product=12085
>
> Kurt
Så er det også afprøvet uden resultat.
Må hellere afvente HP's reaktion.
Eller kassere skidtet og købe en anden scanner. Savner alligevel min gamle
Agfa scanner - ingen XP drivere til den, har prøvet.

Klaus H