Patron til Brother HL-1230 laserprinter
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-06 17:41

Hej.

Jeg har en Brother HL-1230 laserprinter og har søgt efter toner på
edbpriser.dk

http://www.edbpriser.dk/listproducts.asp?ID=55&Parent=379&Sort=&Gallery=&Producent=83&Line=1541&Model=26852

Her kan man få en:

Brother TN 6600 - Tonerpatron / Tonerpatron / 1 Stk. / 6000 sider - kr.
485,-

og man kan få en NoName model til samme printer og også 6000 sider til kr.
225,-

Det er halv pris.

Vil I være "betænkelige" ved at købe den billige model.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-03-06 08:28

Michael Sørensen wrote:
> Vil I være "betænkelige" ved at købe den billige model.

Nej.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Max

Dato : 19-03-06 15:58

Hej Michael

> Vil I være "betænkelige" ved at købe den billige model.

Nej, har gjort det mange gange.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 18:23

> Hej Michael

> Nej, har gjort det mange gange.

Jeg har hørt en sige, at den billige model kun er pulver, som man selv skal
blande i patronen. Er det korrekt.

Fra : Max

Dato : 19-03-06 20:33

Hej Michael

> Jeg har hørt en sige, at den billige model kun er pulver, som man
> selv skal blande i patronen. Er det korrekt.

Det ved jeg så ikke noget om, men jeg har da købt uoriginale
tonerpatroner (aldrig genbrug), men nye uoriginale tonerpatroner
til HP, Canon, Epson, Brother, QMS o.s.v. gennem mange år
uden patroner.

Men hvis det er noget med at håndtere lasertoner i løs vægt, så
hold for guds skyld snitterne fra det, et lille uheld kan nemt koste
mere end de originale tonerpatroner du skal bruge i dit liv, jeg har
set hvad det kan gøre ved gulvtæpper og sådan.

Mvh Max

Fra : Lyrik

Dato : 19-03-06 20:22

"Michael Sørensen" <ms1 (a) skindbeni . DANMARK> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her kan man få en:
>
> Brother TN 6600 - Tonerpatron / Tonerpatron / 1 Stk. / 6000 sider - kr.
Jamen hvad venter du så p`? Det er rasende billigt. Jeg vil formode at med
et forbrug på 10 sider om dagen, så kan den holde næsten 3 år.

Jeg ville ikke bruge den anden løsning. det kan være du ender med at blive
en virtuel neger af det.))

Hilsen
Jens