Styresystem
Fra : Kaj

Dato : 16-03-06 10:56

Hej
Jeg kan se, at Dell udstyrer deres billigste PC-er med styresystemet XP
Mediacenter Edition 2005.
Hvad er forskellen på det og XP Home, og betyder det noget i praktisk brug?

Mvh
Kaj

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 16-03-06 11:58

Kaj skriblede:
> [...]
> XP Mediacenter Edition 2005.
> Hvad er forskellen på det og XP Home, og betyder det noget i praktisk

Kan du også se at det er et software relateret
spørgsmål? og de besvares i:

--
Lars Fragstrup

Fra : Kaj

Dato : 17-03-06 10:06

Lars Fragstrup <not@dk.invalid> skrev i en
nyhedsmeddelelse:441944d1$0$28041$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com...
> Kaj skriblede:
>
> Kan du også se at det er et software relateret
> spørgsmål? og de besvares i:
>

> --
> Lars Fragstrup

Hej
Beklager at det er forkert gruppe, men jeg synes det er svært at finde den
rigtige gruppe i mange tilfælde. Jeg var således ikke opmærksom på, at den
nævnte gruppe fandtes. Det gælder ikke bare her, men generelt.
Tak iøvrigt til dem, som alligevel gav mig et godt svar. Jeg køber snart ny
computer, så det er godt at kende bare lidt til, hvad man køber.

Fra : Kim

Dato : 17-03-06 11:06

On Fri, 17 Mar 2006 10:06:24 +0100, "Kaj" <kasenxfejl@yahoo.dk> wrote:

>Beklager at det er forkert gruppe, men jeg synes det er svært at finde den
>rigtige gruppe i mange tilfælde.

Så er der hjælp at hente i news:dk.velkommen ,
hvis du f.eks. er i tvivl om, hvilken gruppe der bør benyttes.

>Jeg var således ikke opmærksom på, at den nævnte gruppe fandtes.
>Det gælder ikke bare her, men generelt.

Så er der hjælp at hente her : http://www.usenet.dk/grupper.pl

fut : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Aksel

Dato : 16-03-06 13:38

"Kaj" <kasenxfejl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mediacenter Edition 2005.
> Hvad er forskellen på det og XP Home, og betyder det noget i praktisk

Forkert gruppe, men XP mediacenter edition er en udvidelse af XP home, så
der mangler ikke noget.

Hilsen Aksel

Fra : Morten

Dato : 16-03-06 13:45

XP mediacenter edition er en udvidelse af XP home, så
> der mangler ikke noget.
>
> Hilsen Aksel
Fejl Aksel. Det er en udvidelse af XP Professionel. (kører selv med den)

Morten

Fra : Aksel

Dato : 16-03-06 13:51

"Morten" <nogen@etellerandet.com> skrev i en meddelelse
> XP mediacenter edition er en udvidelse af XP home, så

> Fejl Aksel. Det er en udvidelse af XP Professionel. (kører selv med den)
>
> Morten
Ok, men han mister ikke noget i forhold til XP home

Hilsen Aksel