Kun 700 mb på 1 Gb mp3 afspiller??
Fra : FedeDorit

Dato : 14-03-06 14:08

Hejsa.

Jeg har købt en mp3-afspiller i Bilka.
Det er en AGK Nordic http://www.agknordic.com/products_detail.php?idprod=11
med 1 Gb hukommelse.

Jeg har nu det problem,at jeg ikke kan lægge mere end ca.723Mb (116 filer)
mp3 filer på.
Jeg får fejlen: "Filen eller mappen kan ikke oprettes"
Hvorfor kan jeg ikke fylde den helt??
Det virker som om den er fuld??

Jeg har tidligere haft en Amitech MP3/FM Freeman 515 m. 512MB og den kunne
sagtens fyldes til randen(det er osse sjovt,som de ligner hinanden i design)

Pft...

Fra : Per

Dato : 14-03-06 22:15

"FedeDorit" <nogen@microsoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har tidligere haft en Amitech MP3/FM Freeman 515 m. 512MB og den
> kunne sagtens fyldes til randen(det er osse sjovt,som de ligner hinanden i

Viser den at der er 1 gb til rådighed i stifinderen - eller kun 732 mb?

Et bud herfra kunne ellers være:

Har du været inde i mappeinstillinger/vis/ og så sat hak i vis ikke skjulte
filer og mapper.

Måske der ligger en masse skujlte filer og gemmer sig.

Mvh. Per

Fra : FedeDorit

Dato : 15-03-06 18:08

> Måske der ligger en masse skujlte filer og gemmer sig.
>
> Mvh. Per

På en hel nyindkøbt ?? Hvorfor skulle der ligge ca.250 mb skjulte filer??

Fra : Per

Dato : 16-03-06 09:48

> På en hel nyindkøbt ?? Hvorfor skulle der ligge ca.250 mb skjulte filer??

Hvis nogen har haft den hjemme før dig og gemt ting og sager på den. De har
måske ikke ville have den alligevel og returneret den til forretningen.

Jeg købte engang en Mp3 afspiller i HIFI-klubben - og der var der en virus
på!!! Det kan vist kun være fordi nogen har haft den før mig. Godt jeg
virusscannede som jeg plejer

Ellers prøv at formatér afspilleren og se om det hjælper for 723 mb er for
lidt på en 1 gb spille.

MVh. Per!

Fra : FedeDorit

Dato : 16-03-06 17:21

> Hvis nogen har haft den hjemme før dig og gemt ting og sager på den. De
> har måske ikke ville have den alligevel og returneret den til
> forretningen.

> MVh. Per!

Den var pakket i vakuumplastic..tror jeg det hedder..man skal ihverfald
bruge en saks til at kilppe emballagen i stykker...så den har IKKE være
indleveret tidligere..

Fra : FedeDorit

Dato : 17-03-06 15:38

> Viser den at der er 1 gb til rådighed i stifinderen - eller kun 732 mb?

Den viser ca 1gb totalt og ca 300 mb ledig plads.

Fra : GeNemesis

Dato : 31-05-06 18:56

Nu ved jeg ikke helt hvordan mp3 afspillere virker mht filer, men der
er f.eks. grænser for hvor mange filer du kan putte i roden på en
pendrive. Kan ikke huske præcis hvor mange filer det er, men så snart
jeg oprettede en mappe til filerne var der ikke noget problem med at
indsætte flere.