Psu spørgsmål igen igen ...
Fra : CC

Dato : 13-03-06 23:55

Har lige købt nyt system og spurgte hardwaresælgeren om en NorthQ NQ-4001EXT
Super Silent PSU (400 watt) kunne trække et SLI system og fik svaret at det
kunne den godt ...
Men nu har jeg været inde på Slizone.com og har læst mig frem til at der
skal bruges en 500 watts psu
hvis der skal køres i slimode ...
Nu spørger jeg så om der er nogen som kan køre uden problemer med en 400
watts psu i slimode eller om det er totalt umuligt ?

Amd 3700+
Geforce 7800 gt inno3d
Corsair 1 gb 1024-3200
Asus a8n sli-premium
2 xMaxtor 160 gb S-ata 300 raid 0
Audigy 2 zs

Claus

Fra : co@ch [4130]

Dato : 14-03-06 08:33

"CC" <clauschristiansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu spørger jeg så om der er nogen som kan køre uden problemer med en 400
> watts psu i slimode eller om det er totalt umuligt ?

Jeg ved ikke noget om hvorvidt du skal bruge 400 eller 500watt til SLI.

Man NorthQ'en bliver også lavet i en 500Watt.
Hvis du har købt den, så pak den sammen igen og få den byttet til en
500Watt, med hensyn til sælgerens uvidenhed omkring din spørgsmål.
Hvis du har købt den online har du fulde 14 dages returret.
Det har du ikke hvis du har handlet Face to Face med forhandleren. Men han
vil sikkert kunne forstå dit problem og give dig ret til ombytning.

NorthQ 500W fås til 679,- + porto hos www.dataworld.dk i Roskilde.

mvh
Bri@n

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-06 12:30

co@ch [4130] wrote:

> NorthQ 500W fås til 679,- + porto hos www.dataworld.dk i Roskilde.

Og for kun 20,- mere kan du få en SeaSonis S12 430watt (430 watt er mere
end du kommer til at bruge i din pc i forudsigelig fremtid)

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-03-06 13:37

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:
> Og for kun 20,- mere kan du få en SeaSonis S12 430watt (430 watt er
> mere end du kommer til at bruge i din pc i forudsigelig fremtid)

Den har jeg også kig på. Har du nogle personlige erfaringer med den? Jeg
er efterhånden også ved at gå meget op i at have en så støjfri pjuter
som muligt, efterhånden som komponenterne udskiftes. Skulle den ikke
høre blandt de bedre på det område?

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-06 12:42

Per Nielsen wrote:

> [...]
> er efterhånden også ved at gå meget op i at have en så støjfri pjuter
> som muligt, efterhånden som komponenterne udskiftes. Skulle den ikke

Ovre i .stoej er vi en del hoveder der holder SeaSonic 'i vejret' som
den stående anbefaling hvis man vil have det bedste.

jeg har effaring med SeaSonic og det er virkeligt gode varer, jeg ville
ikke drømme om at bruge 679,- på en NorthQ når S12'eren kan fås for 699,-

se evt. de kommentarer folk har skrevet på edbpriser.dk

Køb en S12

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-03-06 13:49

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:
> Ovre i .stoej er vi en del hoveder der holder SeaSonic 'i vejret' som
> den stående anbefaling hvis man vil have det bedste.

Fino.

> [...]
> for 699,-
> se evt. de kommentarer folk har skrevet på edbpriser.dk

Ok

Fra : michael bs

Dato : 14-03-06 15:01

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse