Windows inst. på ny maskine
Fra : Michael Schrøder

Dato : 12-03-06 17:35

Hejsa

Jeg sidder her med min nye maskine og har installeret windows på HD - men
den har fået bogstavet J - og jeg synes altså det skal være C

Problemer er formentlig opstået pga. en indbygget kortlæser - men hvordan
løser jeg det ?

Skal jeg i ind og frakoble kortlæseren og geninstallere ???

mvh Michael

Fra : Henning

Dato : 12-03-06 18:45

On Sun, 12 Mar 2006 17:35:06 +0100, "Michael Schrøder"
<kmdmls@schroeder.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg sidder her med min nye maskine og har installeret windows på HD - men
>den har fået bogstavet J - og jeg synes altså det skal være C
Sørgeligt, ikke noget at gøre

>Problemer er formentlig opstået pga. en indbygget kortlæser - men hvordan
>løser jeg det ?
Slår USB-boot fra i bios.

>Skal jeg i ind og frakoble kortlæseren og geninstallere ???

Ja

Fra : Michael Schrøder

Dato : 13-03-06 06:20

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse