"Masterpuffi" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:4414658b$0$27561$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>>>>>
>>>> Ikke af hvad jeg ved af, men de betaler forsendelsen frem og
>>>> tilbage, hvis man aftaler det med supporten.
>>>> Har dog ikke haft brug for det.
>>>> De skriver dog dette på deres hjemmeside:
>>
>>> Onsite service - hjemme hos dig selv:
>>> Når ovennævnte muligheder ikke hjælper på specielle produkter
>>> kommer vi hjem til dig og løser problemerne på stedet. Tal med vores
>>> hotline-medarbejdere.
>>
>> Ja det kan jeg godt læse. Og så er der jo ingen grund til at du
>> spørger...
>> --
>>
> Jeg forstår at det der står på deres hjemmeside, er at de kommer hjem til
> deres kunder og reparerer, men er jeg den eneste?
Ja det gør de, ved specielle produkter. Sørg Medion hvilke produkter det er.
Mvh
Kim
>
> Men deres såkaldte hotline siger at det gør de ikke ved pc´er!
>