moms retur & summasumarum
Fra : BT

Dato : 30-05-06 14:55

Hejsa.

Jeg har fået moms retur fra skat. Det skal jeg jo bogføre.
Men hvordan gør man det i summasumarum...

Synes ikke lige jeg kan greje den..

/Brian

Fra : Niels Henriksen

Dato : 01-06-06 22:53

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Jeg har fået moms retur fra skat. Det skal jeg jo bogføre.
> Men hvordan gør man det i summasumarum...
>
> Synes ikke lige jeg kan greje den..

Hvis du kigger på din moms-samlekonto, så skulle den være i debet tror jeg.
Det beløb du får tilbage skal ind i den modsatte samtidig med at du skal
modpostere den enten i kassen eller bank (alt efter hvor du har fået det
tilbage).

--
Niels Henriksen
www.netopcom.dk

Fra : BT

Dato : 02-06-06 22:14

"Niels Henriksen" <news@biggs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal modpostere den enten i kassen eller bank (alt efter hvor du har fået

Takker

Fra : GiWeo

Dato : 02-06-06 17:19

On Tue, 30 May 2006 15:55:09 +0200, "BT"
> [...]

>Hejsa.
>
>Jeg har fået moms retur fra skat. Det skal jeg jo bogføre.
>Men hvordan gør man det i summasumarum...

+ i bank og modpostering på "Momsafregning"

Lars

--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk

Fra : BT

Dato : 02-06-06 22:14

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> + i bank og modpostering på "Momsafregning"
>
> Lars
>

> --
>
> Lars Engelhardt
> info@netinkREMOVE.dk