Kan I anbefale en god miniovn?
Fra : Morten Lassen

Dato : 30-05-06 14:30

Hej
Vi skal bruge en miniovn til forteltet til lidt madlavning (kyllling,
kryderboller mm).
Vi havde købt en melissa maxiovn men fik pengene retur, da den ikke
kunne varme ordenligt. Kan I anbefale en god miniovn til max. 800 DKK?
Mvh. Morten

Fra : Jens

Dato : 30-05-06 17:17

"Morten Lassen" <molassen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi havde købt en melissa maxiovn men fik pengene retur, da den ikke
> kunne varme ordenligt. Kan I anbefale en god miniovn til max. 800 DKK?

Jeg har ingen direkte anbefalinger, men husk at der ofte ikke er 10Amp til
rådighed på campingpladserne (især i sydeuropa). Jeg har selv fundet en
brugt ""Kenwood" mini-ovn med termostat og over- og undervarme der "kun"
bruger 800W hvilket kan køre de fleste steder (det er under 4 Amp). Den har
vi haft megen glæde af i flere år.

/Jens

Fra : søren

Dato : 31-05-06 06:56

Jens skrev:

> [...]
> bruger 800W hvilket kan køre de fleste steder (det er under 4 Amp). Den har

Vi har været i Flensborg og har købt en ovn til 800-900 kr. Det er
ikke en micro. Der var flere og vi er meget tilfredse. Vi har
foreløbig brugt den på flere danske pladser uden strømproblemer. Vi
fandt den i noget som hedder sådan cirka CITI MARKT. Der ligger en
el.shop.