Internet Explorer viser ikke billeder på n~
Fra : Fly

Dato : 30-05-06 13:02

Hvad går der galt, når jeg på nogle hjemmesider ikke kan se billeder/ikoner
mens der ikke er problemer på andre sider. F.eks. får jeg en masse røde
krydser ved at gå ind på www.telmore.dk og besøg på siden kører vist lidt
"tungere" end normalt.

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : Rangolora

Dato : 01-06-06 18:34

"Fly" > skrev i en meddelelse:
> Hvad går der galt, når jeg på nogle hjemmesider ikke kan se
billeder/ikoner >

Prøv at se om der evt. er sket ændringer i din Browsers opsætning, så den
nu er sat til, IKKE at vise billeder.

Det har jeg selv lige været ude for, og det skete helt af sig selv (virus?)
uden at jeg havde rørt noget.

Jeg bruger "NetCaptor", men hvis du vil se efter, om det måske kan være
noget lignende, der er sket for dig (Internet Explorer), så prøv at kigge på
dine Internetindstillinger her:

Klik på "Internetindstillinger" i menuen "Funktioner" i Internet Explorer.

1.. Klik på fanen "Avanceret".

2.. Se om der er markering i et eller flere af afkrydsningsfelterne "Vis
billeder", "Afspil animationer", "Afspil videoer" eller "Afspil lyde" under
"Multimedier".

Bemærk!
A.. Hvis afkrydsningsfeltet "Vis billeder" eller "Afspil videoer" ikke er
markeret, kan du stadig få vist et enkelt billede eller en enkelt animation
på en webside ved at højreklikke på det pågældende ikon og derefter klikke
på "Vis billede".

B.. Hvis billederne på den aktuelle side stadig vises, efter at du har
fjernet markeringen i afkrydsningsfeltet "Vis billede", kan du skjule dem
ved
at klikke på menuen "Vis" og derefter klikke på "Opdater".

Håber at det kan hjælpe dig.

Mvh Palle