Ny killing...
Fra : Stefanie

Dato : 30-05-06 10:21

Ja, nu får vi snart vores nye killing (på mandag), på dette tidspunkt er den
ca. 14 uger.
Nu er det jo ved at være længe siden at jeg sidste havde killing, så hvor
længe skal de have killingefoder?
Og hvornår skal han kastreres? Jeg vil egentlig helst bare have ham
kastreret så hurtig så muligt, men hvornår er dette?

Fra : Camilla Baird

Dato : 30-05-06 13:32

Stefanie wrote:
> [...]
> Og hvornår skal han kastreres? Jeg vil egentlig helst bare have ham
> kastreret så hurtig så muligt, men hvornår er dette?

Hvad siger opdrætteren omkring killingefoderet?

Mht kastration kan du få killingen kastreret, så snart din dyrlæge vil
det. Jeg sælger mine killinger kastrerede - det bliver de, når de er ca
10 uger gamle.

mvh Camilla