Der skal dobbeltklikkes på hovedmenuerne f~
Fra : Erik Andersen

Dato : 30-05-06 08:44

Håber at det er den rigtige gruppe

Prøv at gå til denne hjemmeside: www.roskildehavn.dk, som er lavet i
FrontPage 2003, og hvor hovedmenuerne er lavet med pegefølsomme knapper.
Lige pludselig skal man dobbeltklikke på knapperne for at komme videre i
strukturen. Tidligere skulle man blot klikke en gang. Rammen med
hovemenupunkterne blinker også under opstart, ligesom det tager længere tid
at starte hjemmesiden op. Alt dette gælder kun, hvis hjemmesiden åbnes i
Windows XP. Åbnes hjemmesiden i Windows 2000, er der ingen problemer.

Hvad er det som er gået galt?
Opdatering i Windows XP
Sun Java fortolkeren med en opdatering
Eller noget hos som ligger hos det firma, der hoster vores hjemmeside.

Er der nogen, som kan hjælpe mig?

Erik

Fra : enkvinde

Dato : 30-05-06 09:14

> [...]
> Opdatering i Windows XP
> Sun Java fortolkeren med en opdatering
> Eller noget hos som ligger hos det firma, der hoster vores hjemmeside.

Hej Erik

Spørgsmålet var oppe at vende i tråden "Trykfølsom knap" fra den 16-5. Det
skyldtes åbenbart at microsoft har tabt en sag.

Hilsen Eva

Fra : Erik Andersen

Dato : 30-05-06 09:35

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Erik
>
> Spørgsmålet var oppe at vende i tråden "Trykfølsom knap" fra den 16-5. Det
> skyldtes åbenbart at microsoft har tabt en sag.
>
> Hilsen Eva
Tak Eva. Jeg burde selvfølgelig selv have set tråden fra den 16. maj. Jeg må
prøve at lave menuerne på en anden måde.
Erik

Fra : Peder Pedersen

Dato : 05-06-06 01:23

Erik Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> Opdatering i Windows XP
> Sun Java fortolkeren med en opdatering
> Eller noget hos som ligger hos det firma, der hoster vores hjemmeside.

Jeg skal ikke dobbeltklikke, så den virker måske alligevel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne