Skumgummi-dipidutter
Fra : Lasse

Dato : 29-05-06 23:52

Hej,

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle skumgummi-fiduser til at
sætte øresneglen til mobil-headsets. Jeg har nemlig et problem med at de går
i stykker, tabes o. lign. så jeg vil gerne købe en pakke med 25-50-100 stk.
Men hvor ?

Mvh Lars

Fra : ha

Dato : 30-05-06 14:44

Lasse wrote:
> med at de går i stykker, tabes o. lign. så jeg vil gerne købe en
> pakke med 25-50-100 stk. Men hvor ?

Hæ hæ, venter spændt på forslag, - har nemlig samme problem

/ha

Fra : Mr. X

Dato : 31-05-06 20:07

"Lasse" <Lars.Kalsen@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at sætte øresneglen til mobil-headsets. Jeg har nemlig et problem med at
> de går i stykker, tabes o. lign. så jeg vil gerne købe en pakke med

Prøv at spørge i dk.teknik.telefoni.mobil måske nogen der ved det

Fra : Henning Wangerin

Dato : 31-05-06 20:39

On Tue, 30 May 2006 00:52:17 +0200, Lasse wrote:

> [...]
> at sætte øresneglen til mobil-headsets. Jeg har nemlig et problem med at
> de går i stykker, tabes o. lign. så jeg vil gerne købe en pakke med

Jeg arbejder bl.a. på sonofons lager, og har sendt en del af de puder ud,
så mon ikke de kan skaffes ad den vej?

/Henning