tegner/maler mangler udfordringer
Fra : Jeff Frederiksen

Dato : 16-06-01 12:24

Hej fremmede eller kommende ven !!!

Jeg har lavet en del portrætter og utallige model-billeder, men lige nu
er jeg inde i et vakuum. Både økonomisk og inspirationsmæssigt
Jeg søger i den forbindelse kontakt til folk som er interesseret i
at blive malet, købere eller bare nye forbindelser. Jeg maler fortrinsvis
i akryl og helst på store lærreder.

Samtidig laver jeg også illustrative opgaver i et bredt sortiment.. Især
digitalt, som f.eks.
fotomanipulation, hjemmesidedesign, brevpapir, bogomslag osv.

Jeff. E. Frederiksen

jeff@mail.dk

Fra : Edith Moldt

Dato : 16-09-01 19:27

"Jeff Frederiksen" <amalienborg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeff. E. Frederiksen
>
> jeff@mail.dk
> hej jeff - det er næsten 3 mdr. siden dit nødråb! - jeg er lige kommet
på - og læser det - gud hvor jeg kender det! hvordan går det nu? - fik du
opgaver og inspiration? Hvad maler du nu?
min erfaring er, at folket kan lide og vil gerne have god kunst - især
piger - ihvertfald hvor jeg udstiller - men fyrene - nok mest de unge - vil
ikke investere!
good luck og skriv gerne igen om dine erfaringer - som sagt - jeg er en
novice i dette medie!
hilsner fra edith

Fra : Bluesman

Dato : 29-11-01 14:11

Hej Edith

Ja. Så er der gået lang tid igen siden jeg har været på nyhedsgrupperne, og
faldt over mit gamle indslag og så til min forbløffelse at nogen havde
svaret
Tak for det.

Du har nok ret i at det er pigerne som er mest ivrige med at købe kunst til
hjemmet, og det præger markedet.
Hvad maler du selv?

Jeg er kommet i gang igen med malerierne. Tja, jeg har rodet lidt rundt i
det abstrakte af bare
fustration, men er igen gået over til at male mennesker. Det er det der
interesserer mig. Det kunne
bare være fedt hvis der var økonomi i det. Jeg har kun fået solgt et enkelt
siden sidst.

Hilsen Jeff