Tastatur i udu (XP)
Fra : Michael Westi

Dato : 29-05-06 21:33

Mit tastatur har sat sig i xp home SP2. Når jeg trykker kommer der et bip
fra maskinen, men jeg skal holde knappen nede og vente på et bip mere før
den sætter et bogstav. Har været i bios og tastaturopsætning. Uden resultat.
Den kom frem med noget om trægeknapper, men nu kan jeg ikke finde den
funktion mere.

Hvad gør jeg nu?

Michael

x-posted i dk.edb.hardware, dk.edb.hardware.bundkort,
dk.edb.system.ms-windows

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 29-05-06 21:47

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse news:8UIeg.133$im1.107@news.get2net.dk...
> [...]
> frem med noget om trægeknapper, men nu kan jeg ikke finde den funktion mere.

Jeg tror du skal kigge i kontrolpanel under hjælp til handicappede

Fra : Michael Westi

Dato : 29-05-06 21:59

Bingo Morten. Py-haa

Det var filterknappen.

Tak for hjælpen)

Fra : Michael Westi

Dato : 29-05-06 21:37

Ps. har prøvet andet tastatur. samme resultat.