Asus A8N32-Sli og Zalman 7700cu ?
Fra : jk

Dato : 29-05-06 18:36

en lille forespørgsel :)

Passer en Zalman 7700cu på et Asus A8N32-SLI board ? - dækker den i øvrigt
over
nogle af rampladserne ?

/JK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-05-06 09:04

jk wrote:
> en lille forespørgsel :)
> Passer en Zalman 7700cu på et Asus A8N32-SLI board ? - dækker den i øvrigt
> over
> nogle af rampladserne ?

Jeg har et A8N-SLi Premium, og umidbart synes jeg ikke der ser ud til at være
den store forskel på layoutet på de to boards..
Afstanden ser, på billeder, ud til at være den samme mellem RAM-portene og
CPU-soklen.

Selvfølgelig går køleren ud over RAM-soklerne, men man kan godt
lirke klodserne i (uden vold) selv om køleren er monteret, eller
alternativt kan man bare bruge det andet par, om man bruger 1-3
eller 2-4 betyder ikke det store.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : jk

Dato : 30-05-06 17:03

> [...]
> lirke klodserne i (uden vold) selv om køleren er monteret, eller
> alternativt kan man bare bruge det andet par, om man bruger 1-3

ok - tak for svaret :) - er du forresten tilfreds med kortet ?

/JK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-05-06 09:21

jk wrote:
> ok - tak for svaret :) - er du forresten tilfreds med kortet ?

Efterhånden ja.. det virker faktisk fint.

Det er lidt besværligt at overclocke ordentligt med, synes jeg, men
når først det kører så virker det bare.

// Hans