Gode campingpladser i Sydfrankrig?
Fra : FJERN

Dato : 29-05-06 18:15

Hej Alle

Kæresten og jeg skal til sommer til Frankrig ved middelhavet, så vi
leder efter gode pladser omkring Saint. Tropez, Saint Raphaël og Nice
(gerne andre byer i det område). Er der nogen her i gruppen der er
specielt gode erfaringer med en eller flere pladser, vil vi meget gerne
høre fra jer.

Den skal ligge i gåafstand fra stranden og have acceptable toilet og
badforhold. Det må gerne være en plads hvor der er chance for at møde
unge mennesker (vi er selv 22 og 25). Der må gerne være godt med skygge
og plads til bilen. Vi har vores eget lille telt med, så der er mulighed
for at vi skal bruge strøm. Hvordan er det lige med deres 230V stik, er
det de samme som vores, eller skal vi have købt en adaptor ?

Det kunne være fint hvis nogen har priser for pladserne... har søgt på
nettet, men det er mest priser for mobilehomes og foropstillede telte..

På forhånd tak :)

Mvh
Karina Hansen

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 29-05-06 21:54

Hejsa
Var for flere år siden i området her Syd for Toulon
på en "fed" dykkertur.
http://www.camping-giens.com/

Meget flot område og ikke så dyrt som det i søger , men alligevel i
nærheden....

Kim

Fra : Karina Hansen

Dato : 31-05-06 15:18

Kim Bonnesen skrev:
> Hejsa
> Var for flere år siden i området her Syd for Toulon
> på en "fed" dykkertur.
> http://www.camping-giens.com/

Det ser lækkert ud med alt det vand, og der er mange træer ka jeg se -
det er lige noget vi skal kigge på - tak for linket ;) Kæresten er ik så
meget for det våde element, så dykkertur bliver det desværre nok ik...

> Meget flot område og ikke så dyrt som det i søger , men alligevel i
> nærheden....
>
> Kim

Vi søger ikke noget der er dyrt :D jo billigere jo bedre.. under
acceptable forhold selvfølgelig ;)

Mvh
Karina

Fra : søren

Dato : 31-05-06 07:33

Her er et link til en god plads.
http://www.provence-campings.com/sttropez/camping-plage/uksite.htm
Hilsen Søren som er der 1-8 juli

Fra : Karina Hansen

Dato : 31-05-06 15:14

søren skrev:
> Her er et link til en god plads.
> http://www.provence-campings.com/sttropez/camping-plage/uksite.htm
> Hilsen Søren som er der 1-8 juli

Den ser bare rigtig god ud, tak :) Men når nu du har været der før, ved
du så ik det med strømmen ?

Mvh

Karina