Kort hornfiske sæson?
Fra : Charlotte

Dato : 29-05-06 17:14

Hejsa

Er det bare mig eller er sæsonen ved a være ovr allerede? Var på tur i
starten af maj hvor de var der så rigeligt, en uge senere total dødt.
Prøvede så igen i lørdags og fangede kun 3 små på fire timer, er det bare
mig eller?? mener de plejer at være der noget længere..

Mvh Charlotte

Fra : Thomas

Dato : 29-05-06 20:08

Jeg synes der er masser af dem stadigvæk (lørdag), men de er udlegede.
Thomas

Fra : Per Svendsen

Dato : 01-06-06 18:25

Smager de så dårligt / kedeligt ? eller er de bare træge at hive op ?
mvh Per

Fra : Philip

Dato : 01-06-06 19:46

Det er slut.
sidst jeg var ude, fik jeg kun 4 styk, og det var hanner.
philip

Fra : P K Johnsen

Dato : 06-06-06 13:42

> [...]
> Prøvede så igen i lørdags og fangede kun 3 små på fire timer, er det bare
> mig eller?? mener de plejer at være der noget længere..

Hej Charlotte

Var nede på Middelfart havn i morges,
fangede 11 fuldfede hornfisk, en pæn
makrel og en havørred på 20cm, ikke
meget større end den 22g mørsilda jeg
fiskede med.

ps. jeg var ikke den eneste på havnen der
fangede fisk, dejlig morgen.

mvh
PJ

Fra : william

Dato : 06-06-06 19:15

Hej PK.
Hvor på havnen står du når du fisker hornfisk?

Fra : P K Johnsen

Dato : 06-06-06 22:42

"william" <william@nowhere.moc> skrev i en meddelelse
> Hej PK.
> Hvor på havnen står du når du fisker hornfisk?

> "P K Johnsen" <pkjohnsenpk@mail.dk> wrote in message

> bare

på p-pladsen gl.havn.

mvh