skader
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-06 15:32

Og hej ng
Kender i til skade angreb?
Her i lørdags blev min lille Rocke udsat for et stort skade angreb.
Ja han har nu nok selv været ude om det
Men der var 8 - 10 ungskader der prøvede at nakke ham .
Det tog 6 timer før skaderne gav op.

Rocke syndes det var for fedt med al den opmærksomhed.

Stakels naboer, for 8 - 10 ungskader laver en del larm.

Nej de kom flyvende ned som kamikatze piloter.

Hver gang jeg kom ud for at filme det, ja så smuttede skaderne.

Men fordi Rocke blev der ude, ja så kom de igen.

Er der andre der har prøvet sådan et skade angreb, for det var for vildt.
Mvh Allan

Fra : Denise

Dato : 29-05-06 18:15

Allan wrote:
> [...]
>
> Men fordi Rocke blev der ude, ja så kom de igen.
>
> Er der andre der har prøvet sådan et skade angreb, for det var for

He, så Rocke har lavet ulykker
Har set min tidligere kat komme farende med en solsort efter sig, den havde
nok været for tæt på en rede

--
Hilsen Denise

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-06 19:38

Han lå det meste af tiden med poterne oppe for at slå igen.
Nej de var virkelige voldsomme de der skader.
mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-06 19:44

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Han lå det meste af tiden med poterne oppe for at slå igen.
> Nej de var virkelige voldsomme de der skader.
> mvh Allan

Og det lød som om han kom til skade
Næe det var smadder sjovt. syntes han.
men aldrig før har jeg set fugle opførrer sig på den måde
mvh Allan