Westie hvalp??
Fra : mcloud

Dato : 29-05-06 14:00

Er der nogen der har eller kender til westiehvalpe i juli måned
mvh mcloud

Fra : Anette

Dato : 29-05-06 22:49

mcloud wrote:
> Er der nogen der har eller kender til westiehvalpe i juli måned

Hej Mcloud

Prøv at holde øje med hvalpelisterne på disse sider
http://www.dansk-terrier-klub.dk/

http://www.dansk-kennel-klub.dk/page.php?menu=424

Der skulle være gode chancer for at der dukker en hvalp op - til den rigtige
tid

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Cassandra

Dato : 01-06-06 14:36

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse
> [...]
Hejsa:)

Vil bare skrive jeg håber I er heldige, at finde sådan en lille Hvalp &
riiigtig God fornøjelse med den...Kan godt selv huske da min for 2 år siden
var en lille mini Vovse.....Nu er han "stor"...& Stadig Sød ;)

Se Ham Her: www.Cassandra.DK

Hilsner, Cassandra ;)

Fra : jopa

Dato : 01-06-06 15:15

Cassandra skriblede bla:
> Vil bare skrive jeg håber I er heldige, at finde sådan en lille Hvalp
> & riiigtig God fornøjelse med den...Kan godt selv huske da min for 2
> år siden var en lille mini Vovse.....Nu er han "stor"...& Stadig Sød

Alt under 50 kg er pudepyntere/tæppetissere og har intet med hunde at gøre

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 30-05-06 21:32

On Thu, 1 Jun 2006 16:14:52 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Cassandra skriblede bla:
>
>Alt under 50 kg er pudepyntere/tæppetissere og har intet med hunde at gøre

Nu er det jo ikke os alle der vil have forvoksede hyæne-kameler!
Synes Vaks er rigeligt stor med sine "kun" 44 kg.

Og så var jeg forresten til Landbrugsmesse sidste week-end. Der var
rigtig mange dér med hunde og mange hunde var så osse labradors, men
kors hvor var de dog små! Jeg har altid syntes at Vaks har en passende
størrelse, men hvis man stiller ham sammen med en raceren lab, så er
han jo kæmpestor. *G*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 01-06-06 21:56

Leyna skriblede bla:
> Jeg har altid syntes at Vaks har en passende
> størrelse, men hvis man stiller ham sammen med en raceren lab, så er
> han jo kæmpestor. *G*

Mener at kunne huske at der findes 2 slags labrador's , altså 2 størrelser.
Jeg har da set nogen bette noen og nogen rimeligt store.
Din Vaks ville jo nok tilhøre den lille slags hvis den ikke var så fed.
Men du har jo også den opfattelse af hunde skal have mad hele dagen

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 01-06-06 23:01

On Thu, 1 Jun 2006 22:56:06 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:
>
>Mener at kunne huske at der findes 2 slags labrador's , altså 2 størrelser.
>Jeg har da set nogen bette noen og nogen rimeligt store.

68 cm i skulderhøjde er altså en del over standarden for selv de store
lab'er. Formel 1 labben er godt nok bette. Den kommer aldrig rigtig
over "knæhøjde"

>Din Vaks ville jo nok tilhøre den lille slags hvis den ikke var så fed.
>Men du har jo også den opfattelse af hunde skal have mad hele dagen

Hov hov. Vaks har lige fået dyrlægens blå stempel mht. foderstand. Det
er Hans der er for tyk! HA!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 01-06-06 23:06

Leyna skriblede bla:

> Hov hov. Vaks har lige fået dyrlægens blå stempel mht. foderstand. Det
> er Hans der er for tyk! HA!

Fandens også den gik ikke
--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 02-06-06 09:47

On Fri, 2 Jun 2006 00:05:49 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Fandens også den gik ikke

Ikke denne gang.
Men det er lidt sjovt at komme ud at se andre hunde, for når jeg går
her med mine drenge til hverdag, så synes jeg jo de har sådan en
mellem str. Men det er kun indtil jeg rent faktisk får noget at
sammenligne med.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-06-06 13:36

"Cassandra" <x@x.DK> skrev i en meddelelse

> [...]
siden
> var en lille mini Vovse.....Nu er han "stor"...& Stadig Sød ;)

Hej Cassandra
Tak for nogle fine billeder af en dejlig lille hund, han er godt nok sød
Hilsen Vibeke

Fra : makkerlone

Dato : 02-06-06 10:53

> 68 cm i skulderhøjde er altså en del over standarden for selv de store
> lab'er. Formel 1 labben er godt nok bette. Den kommer aldrig rigtig
> over "knæhøjde"

Faktisk har formel 1 ikke noget med størrelsen at gøre (men det tror
de fleste). Formel 1 er liniebestemt, altså ud fra brugslinier fra
England.

Lone, som har en højbenet formel 1'er
www.makker.dk

Fra : Carl

Dato : 05-06-06 10:34

Vi har 1 hanhvalp, som ikke er solgt endnu.
Hvalpen er fra dette kuld: http://www.westie.dk/board/viewtopic.php?t=9

Vi holder gerne hvalpen indtil den dag der er bedst at få den på.

mvh
Carl

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : jopa

Dato : 05-06-06 18:09

Carl skriblede bla:
> Vi har 1 hanhvalp, som ikke er solgt endnu.
Du har sendt 3 enslydende mails.
Hvor mange har du 3 eller 1

ps din gratis Spamfighter er indrettet således at den sender 2 af gangen
--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Carl

Dato : 05-06-06 18:18

> Du har sendt 3 enslydende mails.
> Hvor mange har du 3 eller 1
>
> ps din gratis Spamfighter er indrettet således at den sender 2 af gangen
> [...]
Undskyld. Men jeg kan ikke se den jeg sendte i morges/formiddag og
spamfighter er afinstalleret da det ikke er første gang den sendte 2 af
sted.

mvh
Carl

Fra : jopa

Dato : 05-06-06 18:26

Carl skriblede bla:

> Undskyld. Men jeg kan ikke se den jeg sendte i morges/formiddag og
> spamfighter er afinstalleret da det ikke er første gang den sendte 2
> af sted.

Ok Spamfighter er den største Spammer i dk
De har fået af vide at de pr automatik sender 2 stks til nyhedsgrupperne.
Nu har de lavet det således at kun den ene er med deres tekst nederst

Hvis du er smart får du en gmail konto fra google og forwarder til den de
har det bedste spamfilter pt.
Hvis du vil have en gmail konto kan du få en af mig.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Carl