Hvem er online?
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-05-06 15:00

Hejsa for et stykke tid siden fik jeg her i gruppen et stykke kode til en
passwordbeskyttet side i frontpage. (tak for det - det virker)

Nu er vi så begyndt at bruge den funktion til noget nyttigt, men da det jo
er en meget simpel form for passwordbeskytelse der forholdsvis nemt kan
omgåes kunne jeg godt tænke mig hvis der er mulig hed for at se hvem der
er/har været online (forestiller mig atman kan se hvilke ipadresser der er
online ligenu - jeg kender ipadresserene på dem der må komme der)

derudover kunne jeg godt bruge lidt kode der får siden til atopdatere hvert
30 sekundt *sss*

på forhånd tak

Peter

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 29-05-06 20:26

Hej Peter
IP adresserne kan jeg ikke hjælpe dig med, men du kan tvinge siden til at
refresh med et tag

Genloade siden i sig selv:

<HEAD>
<META HTTP-EQUIV=REFRESH CONTENT=5>
</HEAD>

Her står 5-tallet for 5 sekunder til siden bliver genloadet.

Mvh John

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 02-06-06 13:40

tusind tak for svaret. det virker sgi *sss*

peter