Strøm til P4 bundkort
Fra : Henk Rasmussen

Dato : 16-06-01 10:03

Hej

Jeg er lidt forvirret over strømtilslutningsmulighederne på P4 bundkort
(Gigabit). Ud over det normale ATX strømstik findes der også en 6-pin AUX
ATX power connector samt en 4 pins 12 volt (grafikkort??).
Strømforsyningen har alle 3 udgange men....
Hvormeget skal egentlig forbindes for at det skal være gjort rigtigt?

Mvh.
Henk

Fra : JLL

Dato : 16-06-01 21:04

Kort og godt: dem alle

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 17-06-01 17:04

Ok, tak.
Det har jeg så gjort med det resultat, at maskinen kortvarigt starter op og
derefter slukker igen. Een gang har den fortsat og gennemkørt en W2K
installation.

-Hva' f... er problemet?

Mvh. Henk

Fra : JLL

Dato : 19-06-01 00:42

Jeg kender ikke GB's bundbræde, men jeg har haft en del bøvl med asus og
intels board. der var ikke noget system i fejlene men de kunne alle løses
med en anden psu. Selv intel egne godkendte psu'er duede ikke med intel men
var ok med asus. der er nu kommet nye revisioner af både mobo og psu'er samt
nogle updates til bios, det kunne være du skulle prøve den vej. Held og
lykke

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 19-06-01 19:54

Tak for indputtet.
Jeg har prøvet en anden PSU dog uden virkning -> stadig intet liv i dyret.
MB'et er nu undervejs til ombytning, så jeg håber det er dér fejlen ligger.
CPU'en må vel frikendes da den jo har kørt een gang.
Ideen om biosupdate er god men kan ikke realiseres da jeg aldrig når frem
til bios, endsige når at få billede på skærmen.
Jeg poster resultatet af anstrengelserne når jeg har det nye MB.

Mvh. Henk