ADSL uden fastnet hos Tele2
Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 29-05-06 13:23

Hej!

Jeg troede faktisk, at det kun var Cybercity der kunne levere ADSL uden
fastnet (jeg bor i Vestjylland). Det kan Cybercity dog så først i min by om
"3-4 måneder" (den har jeg hørt før). Men nu har jeg snakket med Tele2, og
de siger at jeg godt kan få ADSL hos dem, og så efterfølgende opsige den
fastnet-linie jeg i forvejen har. Det gør mig lidt nervøs, for jeg ved ikke
om jeg har talt med en der måske var "ny-i-job". Men har andre fået ADSL hos
Tele2, og efterfølgende opsagt Jeres fastnet? Nogen der ved om det kan lade
sig gøre?

Venlig hilsen Morten

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 29-05-06 14:55

> Nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Ifølge deres hjemmeside kan det lade sig gøre. Men det er ikke gratis.
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_basislinje&t2page=privat_internet_adsl_konvertertilbasislinje

Mvh. Ulrik.

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 29-05-06 15:15

> Ifølge deres hjemmeside kan det lade sig gøre. Men det er ikke gratis.
> http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_basislinje&t2page=privat_internet_adsl_konvertertilbasislinje

Hmm, medarbejderen fortalte mig netop, at jeg bare skulle opsige mit fastnet
EFTER jeg havde fået ADSL hos Tele2, så ville mit internet stadig virke.

/Morten

Fra : Flemming

Dato : 29-05-06 17:01

Morten K. Nielsen wrote:

> Hmm, medarbejderen fortalte mig netop, at jeg bare skulle opsige mit
> fastnet EFTER jeg havde fået ADSL hos Tele2, så ville mit internet
> stadig virke.

Ja, men du skal sikkert betale 40kr/mdr til TDC

Mvh. Flemming

Fra : Dr. Phil

Dato : 29-05-06 17:36

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, men du skal sikkert betale 40kr/mdr til TDC
>
> Mvh. Flemming

ja man skal betale sit alm. inet-abonnement + 40 kr til "bærelinje" om
måneden.

Fra : KsNa

Dato : 29-05-06 18:00

"Morten K. Nielsen" <mkn@fjern-detteOfir.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, medarbejderen fortalte mig netop, at jeg bare skulle opsige mit
> fastnet EFTER jeg havde fået ADSL hos Tele2, så ville mit internet stadig
> virke.

Ja, virke - men sagde medarbejderen også, at det ville være gratis.

Mvh
Kim

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 29-05-06 23:42

> Ja, virke - men sagde medarbejderen også, at det ville være gratis.

Han nævnte ikke noget om basis- eller bærelinie, derfor burde der ikke være
udgifter udover det sælgeren fortalte. Men anyway, jeg regnede også med at
Tele2 ikke fortalte mig hele sandheden.

/Morten

Fra : Dr. Phil

Dato : 30-05-06 15:02

> [...]
> være udgifter udover det sælgeren fortalte. Men anyway, jeg regnede også
> med at Tele2 ikke fortalte mig hele sandheden.

Jeg blev informeret om pris på bærelinje,da jeg blev ringet op af en Tele2
medarbejder...så det er ikke alle der er "skurke"

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-05-06 23:14

> Hmm, medarbejderen fortalte mig netop, at jeg bare skulle opsige mit fastnet
> EFTER jeg havde fået ADSL hos Tele2, så ville mit internet stadig virke.

Hvis de opretter dig på det "gamle Tiscali-udstyr" kan det såmænd godt
passe...

--
Michael

Fra : Michael

Dato : 30-05-06 00:40

Michael Kjærsgård skrev:

>Hvis de opretter dig på det "gamle Tiscali-udstyr" kan det såmænd godt
>passe...

Sådan en har jeg. Har ADSL hos Tele2 uden at have fastnet abonnement.
Det blev endda opsagt efter at Tele2 overtog Tiscali, men ADSL'en
virker fint stadigvæk uden problemer.
Og nej jeg betaler intet ud over det almindelige ADSL abonnement