Sende SMS fra PC til gruppe af modtagere?
Fra : pss

Dato : 16-06-01 07:42

Hej i gruppen,
Kan nogle fortælle mig, hvor jeg finder et program der kan sende SMS til en
gruppe.
Jeg er med i en forening hvor nogle af medlemmerne ikke har PC, de har alle
SMS, så det ville være fint at kunne sende beskeder, så alle får samme info.

MVH

PSS
www.fnuggimand.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-06-01 11:09

TeleDanmarks service kan, det er et lille program der installeres og sender
vha. analogt modem.

Kan det bruges?
Det fylder 672KB.

Jeg har lagt det på min hjemmeside.
http://members.tripod.com/Scory/TDK-sms21.exe

Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Claus E Beyer

Dato : 19-06-01 11:46

Du kan også sende som en e-mail hvor du i "Til-rubrikken" anfører
alle mobiltelefonerne som e-mailadresser, eksempelvis
nummer@sms.tdm.dk nummer@note.sonofon.dk
nummer@gsm1800.telia.dk nummerr@sms.mobilix.dk med et ","
mellem e-mailadresserne.

Claus

"Mikael Nørrelund Andersen" <scory@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:qeGW6.3212$VQ4.391502@news010.worldonline.dk...

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 16-06-01 22:52

On Sat, 16 Jun 2001 08:42:26 +0200, "pss" <pss@mail.dk> wrote:

>Kan nogle fortælle mig, hvor jeg finder et program der kan sende SMS til en
>gruppe.

Hvis det er OK med en webbaseret løsning, så er den snart klar på
http://sms.jth.net

- Jørgen

http://sms.jth.net/ Hurtig SMS via browser eller email
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere, nu også med dynamisk IP

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 21-06-01 09:23

Hej

>, så det ville være fint at kunne sende beskeder, så alle får samme info.

Prøv at kigge på www.vicpeople.dk - når du er oprettet kan du sende til en
gruppe, og det foregår som SMS, med dig som sender - så ikke som email,
eller med et mærkeligt nummer som afsender, som der f.eks. er på besked.dk.

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 23-06-01 00:26

On Thu, 21 Jun 2001 10:23:16 +0200, in dk.teknik.telefoni.mobil you
wrote:

> [...]
>eller med et mærkeligt nummer som afsender, som der f.eks. er på besked.dk.

Til gengæld skal man være kunde hos TDC Mobil.