Tydningshjælp - Haderslev
Fra : Ib Molbech

Dato : 01-05-06 18:57

Hej,
Jeg vil være meget glad, om nogen kan hjælpe mig med tydningen af
Arkivalieronline:

Haderslev amt, Haderslev herred, Øsby sogn 1764-1826, opslag 441, øverst
(10. august).

På forhånd mange tak.
Ib Molbech

Fra : Arne Nielsen

Dato : 01-05-06 19:39

Ib Molbech skrev:
> [...]
> Arkivalieronline:
>
> Haderslev amt, Haderslev herred, Øsby sogn 1764-1826, opslag 441, øverst

En Ungkarl Peder, Landboelsmanden Peder Juel af Kielstrup og Margrethe
Pederss' sammesteds deres ægte Søn, og en Pige Maren, Landboelsmanden
Nicolay Pallsen af Hyrup og Boeld Kiestine Knudsdatter af Sønder
Stendrup deres ægte Datter.
Testes: Nis Hansen af Hyrup, Nicolay Balzersen af Hyrup, Anneken
Jørgens' af Stendrup, Cathrin Nissen af Kielstrup.

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://home3.inet.tele.dk/arnen/

Fra : Ib Molbech

Dato : 01-05-06 20:18

> [...]
> Testes: Nis Hansen af Hyrup, Nicolay Balzersen af Hyrup, Anneken Jørgens'
> af Stendrup, Cathrin Nissen af Kielstrup.

Tusind tak. Respekt!
Ib