Hjælp til tydning
Fra : Joan Jensen

Dato : 24-04-06 18:33

Jeg kan dårlig læse andet end navnet på nr. 31 - født 29/12 1885
Kristine Lovise nielsen, døbt i kirken 14. marts 1886...og hvad så
mere??

PFT

Joan

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 25-04-06 17:03

"Joan Jensen" <joan@weblinks.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan dårlig læse andet end navnet på nr. 31
> - født 29/12 1885 Kristine Lovise nielsen, døbt
> i kirken 14. marts 1886...og hvad så mere??

Ja, nem er den jo ikke )

??Veiste?? Antonsine?
Madsen ???????? Serislev?
Hede; Den ?andf:?
barnefader Christian
Simonsen? H? Fjelst??

Moderen er 23 år

Fadderne må du nok på arkivet for at tyde, eller måske selve mikrokortet er
bedre gengivet. Jeg syntes en af dem kan hedde Jens Peder Madsen, men den er
ikke nem at læse.

.... Noget andet er - specielt fordi det fremgår du har hekset noget med at
få sendt billedet, at du ikke behøver at sende billeder fra AO via
dk.binaer.historie - alle kan jo hente det på AO, så en henvisning hertil
med sogn, og gerne opslagsnummer kunne række.

Det er ikke muligt at ændre filtype ved blot at ændre navnet (som det ser ud
som om du har forsøgt), billedet skal ind i et billedbehandlingsprogram, der
så kan tilpasse billedet med såvel beskæring, reducering og derefter gemmes
i en passende filtype.

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk