Stednavnebase - ny version i test
Fra : Gert Krabsen

Dato : 12-04-06 21:32

Der er en ny version af stednavnebasen undervejs.

Den store ændring ligger ikke i antal stednavne, men 'bagved', idet
datastrukturen fremover gør det lettere at rette fejl m.v.

Men derudover er der en nyhed:

Det er muligt for brugere at tilføje stednavne til basen. Det være sig
enkelte eller en række stednavne i samme sogn.

Inden jeg sætter det i søen for alvor, vil jeg gerne have testet lidt
mere. Så hvis der er brugere, der er interesserede i at medvirke til
denne test, så send en mail til stednavn (snabela) krabsen . dk

venlig påskehilsen

Gert Krabsen

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 13-04-06 15:03

Gert Krabsen wrote:
> Der er en ny version af stednavnebasen undervejs.

klip
> Inden jeg sætter det i søen for alvor, vil jeg gerne have testet lidt
> mere. Så hvis der er brugere, der er interesserede i at medvirke til
> denne test, så send en mail ..
klip

Hej Gert!
Jeg har brugt stednavnedatabasen så meget, at jeg gerne vil give lidt
igen. Jeg sender en mail.

Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/