Koens anatomi - set med slagterøje
Fra : Jacob Jensen

Dato : 07-05-06 17:57

Er der nogle der ligger inde med en af de dér plakater man somme tider ser
som viser hvor de forskellige dele af koen sidder på koen? Evt. et link til
et billede på www.

Jacob

Fra : Bjarne

Dato : 07-05-06 19:03

In article <445e26e4$0$84020$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
   "Jacob Jensen" <omo@adslhome.dk> writes:
> Er der nogle der ligger inde med en af de dér plakater man somme tider ser
> som viser hvor de forskellige dele af koen sidder på koen? Evt. et link til
> et billede på www.
http://www.slagteren.net/photogallery.php?album=1

Velbekomme.

mvh,
Bjarne

Fra : Jacob Jensen

Dato : 07-05-06 20:10

> http://www.slagteren.net/photogallery.php?album=1
>
> Velbekomme.

Tusind tak. Lige hvad vi skulle bruge.

Jacob

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-05-06 21:14

"Jacob Jensen" <omo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som viser hvor de forskellige dele af koen sidder på koen? Evt. et link

Det er ikke forbundet med straf at skære den op, hvor man nu synes. Koen er
ligeglad.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 07-05-06 21:22

Hej Preben

> Det er ikke forbundet med straf at skære den op, hvor man nu synes.

Du har vidst ikke prøvet at få bøffer der er skåret forkert ud :)

Mvh Max

Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-06 01:53

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Preben

> Du har vidst ikke prøvet at få bøffer der er skåret forkert ud :)

I USA har jeg spist mange T-bonesteaks. Selvfølgelig er forskellige
landes nuancer i slagter-traditioner en temmelig ligegyldig sag.