Installere Opera Mini på W800i
Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-05-06 12:23

Hej!

Jeg har lige haft held med at flashe min K750i til en W800i og nu vil jeg
gerne installere Opera Mini igen. Før har jeg hentet programmet via wap, men
jeg kunne godt tænke mig at downloade det til min pc og så overføre det til
telefonen.
Men hvad gør man med de to .jad og .jar filer? Nogen der har prøvet det?

--
Hilsen Jakob

Fra : Peter

Dato : 27-05-06 13:36

Hej.

> Jeg har lige haft held med at flashe min K750i til en W800i

Jamen tillykke med det....

Hvis du eks. bruger MyPhoneExplorer, så går du ind i punkete
"Telefonhukommelse" og åbner mappen "Anden"
I denne mappe lægger du .JAR filen.... (.jad-filen er lige meget, den bruger
du ikke)

Når filen ligger der så går du ind i din telefon på normal vis via "menu" >
"filhåndtering" > og nede i bunden er mappen "anden"
den åbner du så, og der kan du se din opera-jar fil som du starter.....
Efter et øjeblik spørger den om du vil gemme programmet under spil eller
programmer.....

Og det var det.....

Mvh.
Peter

Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-05-06 15:14

> Jamen tillykke med det....

Ja, det er fedt...

Jeg prøver din brugsanvisning (igen)

--
Hilsen Jakob

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-05-06 13:17

"Jakob Griffel" <griffel@nejnejprivat.dk> wrote in message
> [...]
> gerne installere Opera Mini igen. Før har jeg hentet programmet via wap,
> men jeg kunne godt tænke mig at downloade det til min pc og så overføre

Hvorfor vil du gøre det, det fylder kun højst 100kb. ellers er det jo bare
at hente det, og smide det ind i mappen med programmer via pc´en.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-05-06 15:13

> Hvorfor vil du gøre det, det fylder kun højst 100kb. ellers er det jo bare
> at hente det, og smide det ind i mappen med programmer via pc´en.

- Fordi man kan... Jeg har prøvet den anden metode, men det tilbyder jo osse
at downloade, så det vil jeg bare prøve...

--
Hilsen Jakob

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 27-05-06 23:46

> Hej!
>
> Jeg har lige haft held med at flashe min K750i til en W800i.

Er lidt nysgerrig - hvad får man ud af det?

Mvh. Flemming

Fra : Peter

Dato : 28-05-06 10:55

Hej.

> Er lidt nysgerrig - hvad får man ud af det?

Ikke ret meget faktisk.....
1. Mulighed for kun at tænde for MP3-delen, hvilket måske er noget man kan
bruge hvis man er på steder hvor man ikke må tale i mobiltelefon.
(Fly og Sygehuse mv....)
2. Nogle flere muligheder for afspilning af MP3, sortering på kunstner osv.

Men ellers ikke noget....

For mig var det bare sjovt at lave min K750i om til en "større" model.....
- altså rent legetøj....

Mvh.
Peter