SE 750i: Støv på indersiden af 'glasset'
Fra : KS

Dato : 23-05-06 15:49

Min ikke så gamle SE 750i er blevet snavset på indersiden af 'glasset' og på
displayet som ligger længere inde.
Kender nogen det samme fænomen?
Ved nogen, hvordan man får det renset af igen?

//KS

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-05-06 15:56

KS skrev:

> Min ikke så gamle SE 750i er blevet snavset på indersiden af 'glasset' og på
> displayet som ligger længere inde.
> Kender nogen det samme fænomen?

Ja, jeg har for nylig opdaget det ved min K700.

--
Bertel

Fra : Johnt

Dato : 23-05-06 19:08

> Ja, jeg har for nylig opdaget det ved min K700.

Det er også kommet på min 750 efter cirka et års brug.

Er der nogle der ved hvordan man rengør den?

Johnt

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 23-05-06 19:22

"KS" <a9100@hotmail.com> wrote in news:447320e4$0$38716
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Ved nogen, hvordan man får det renset af igen?

Coveret skal af. Det er faktisk ikke så svært. Alt du behøver er en T6
skruetrækker, en lille stump kniv og denne udførlige billedguide:

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=870

Overvej om du skal skifte tastaturet mens du er igang.

Fra : Dennis [9440]

Dato : 25-05-06 08:35

Brug telecare...

Og få den opdateret med deres software, den er anderledes end dem man selv
downloader, siges der...

Hvis der er prob. med joystik, højttalere m.m kan der samtidigt klages over
dette...

Dennis, som altid har været tilfreds med telecare...

Fra : KS

Dato : 25-05-06 08:41

> [...]
>
> http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=870
>
> Overvej om du skal skifte tastaturet mens du er igang.

Tak for dit svar.
Jeg synes nu ikke, at det er så ligetil.
Fx turde jeg ikke 'brække' fronten af, idet den sidder MEGET fast, selvom de
2 skruer er skruet ud. Men jeg kan godt se, at det er den vej man skal.
En dag tør jeg nok gøre det, for det skal gøres, da støvet genere mig.

KnudS

Fra : Jakob Griffel

Dato : 25-05-06 16:21

> [...]
> de 2 skruer er skruet ud. Men jeg kan godt se, at det er den vej man skal.
> En dag tør jeg nok gøre det, for det skal gøres, da støvet genere mig.

Jeg har haft min skilt ad to gange. Det tog lidt tid første gang (og jeg var
lidt nervøs, indrømmet), men det er jo som at få en ny telefon når alt
støvet er væk.

--
Hilsen Jakob

Fra : Jakob Griffel

Dato : 25-05-06 16:34

> Overvej om du skal skifte tastaturet mens du er igang.

Kan man osse skifte joy-stick'en? Jeg er ved at være godt træt af min....
Har de forresten rettet lidt op på det i 810'eren?

--
Hilsen Jakob

Fra : John

Dato : 25-05-06 17:41

Jakob Griffel skrev:

> Kan man osse skifte joy-stick'en? Jeg er ved at være godt træt af min....
> Har de forresten rettet lidt op på det i 810'eren?

Ja, det er et andet system - og det virker ret godt (klart bedre end
joysticket efter min mening).

Mvh

John