SMS til gruppe på Nokia 6230i:
Fra : M

Dato : 23-05-06 08:37

Hej Alle,

Det sker tit at jeg gerne vil videresende jokes etc. fra min Nokia
6230i, men som jeg ser det er der kun 'Send til flere' som kan hjælpe
mig .. kan det passe at man ikke kan sende en SMS til en Gruppe af
Kontakter? ...

pft.

Daniel

Fra : Paw P Larsen

Dato : 23-05-06 12:31

M wrote:
> [...]
> 6230i, men som jeg ser det er der kun 'Send til flere' som kan hjælpe
> mig .. kan det passe at man ikke kan sende en SMS til en Gruppe af

I Symbian Series 40 telefoner (som Nokia 6230i, 6610i, 6020), ja.
I Symbian Series 60 telefoner (som Nokia 6600, 3230) kan man godt
sende SMS'er til grupper.

Fra : Martin Schultz

Dato : 23-05-06 12:47

Paw P Larsen <nospam@wer.dk> skrev 2006-05-23:

> I Symbian Series 40 telefoner (som Nokia 6230i, 6610i, 6020), ja.

JEg ved ikke med de nævnt men i min 6280 (S40v3) kan man godt sende sms
til grupper.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : M

Dato : 23-05-06 14:46

> [...]
> 6230i, men som jeg ser det er der kun 'Send til flere' som kan hjælpe
> mig .. kan det passe at man ikke kan sende en SMS til en Gruppe af

Tak for jeres svar.
Det findes åbenbart ikke på 6230i, trælst.

Æv, flot telefon .. men små knapper og navigeringsknappen kunne være
bedre. Måske skulle man skifte til en anden ... Nogen, der kan foreslå
en god telefon med store knapper, brugervenlig navigering og et godt
display, samt SMS distribution lists, *grin*.

Daniel

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 23-05-06 22:34

M wrote:
> [...]
> 6230i, men som jeg ser det er der kun 'Send til flere' som kan hjælpe
> mig .. kan det passe at man ikke kan sende en SMS til en Gruppe af

Der er da punktet "Send til liste", er det ikke det du eftersøger?

Så skal du oprette en liste først, under Tekstbeskeder>Distributionsliste,
der putter du de navne ind du vil semde til.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 23-05-06 22:39

Henrik Stavnshøj wrote:

> Der er da punktet "Send til liste", er det ikke det du eftersøger?
>
> Så skal du oprette en liste først, under
> Tekstbeskeder>Distributionsliste, der putter du de navne ind du vil
> semde til.

Ah, det var på min 6230, sorry..

Det er da tåbeligt de har fjernet dét på 6230i'eren..

/H