Upload af filer og billed
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-06-01 01:20

Hey NG!

Jeg har en side, hvor jeg tilføjer noget info - her skal jeg bl.a. linke til
en fil, samt vise et billed. Jeg ved det er muligt, at uploade begge dele
til et bestemt dir på serveren (eller sitet), når man opretter "nyheden".
Altså noget med at browse på sin egen PC efter filerne osv.

Er der nogen som har et godt link til hvor jeg kan læse mere om dette -
gerne til en side der er nogenlunde let at forstå for en nybegynder.

Det skal lige siges, at jeg har allerede lavet siden hvor jeg tilføjer en
"nyhed" - jeg mangler som sagt bare et par felter til at uploade de omtalte
ting.

På forhånd tak!

P.S. Jeg har prøvet på php.net - men kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg
skal lede efter

MVH
*/Henrik Pedersen

Fra : Larz

Dato : 16-06-01 01:30

> Er der nogen som har et godt link til hvor jeg kan læse mere om dette -
> gerne til en side der er nogenlunde let at forstå for en nybegynder.

http://www.dk.php.net/manual/en/features.file-upload.php

=)

Lars
--Hvis du vil maile mig, så husk at der ikke er virkelighed i min mail!---
--Uofficiel SOHO 77 FAQ - http://coder.dk/sohofaq.php --