Bluetooth på budget
Fra : santana.sorensen@get~

Dato : 21-05-06 21:22

Hej ng;

Jeg vil gerne have en mobil med bluetooth og synkronisering med Mac (se
http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html) Derudover kan
jeg godt lide lang batterilevetid; andre features (kamera, polyfoni
osv) er mig ret ligegyldigt. Nåja, den skal kunne ringe højt nok til
at jeg kører den selv om den er i jakkelommen.

Tilsyneladende koster det spidsen at en jetjager at få den skide
Bluetooth, og jeg er nok lidt nærig når det kommer til mobil.

Jeg havde en S/E T68i som jeg egentlig var ret glad for, men den laves
jo ikke mere. Er der nogen som har erfaring med at købe brugt fra
www.chronograph.dk? De har jo T68i til 500,-

mvh

Martin Sørensen

Fra : LarsJ

Dato : 22-05-06 20:39

santana.sorensen@get2net.dk skrev:
> [...]
>
> Jeg havde en S/E T68i som jeg egentlig var ret glad for, men den laves
> jo ikke mere. Er der nogen som har erfaring med at købe brugt fra

Oveni de 500 kr. skal du formentlig lægge prisen på et nyt batteri,
telefonens alder taget i betragtning. Et originalt kan fås for omkring
100-150 kr.
Men hvorfor ikke købe privat, hvis du alligevel vil handle brugt? På
dba.dk er der talrige SE-telefoner blandt de mulige fra Mac-listen, som
sælges langt billigere end den fra Cronograph - bl.a. en T68i til 100 kr.

Lars

Fra : santana.sorensen@get~

Dato : 23-05-06 08:18

LarsJ skrev:

> [...]
> dba.dk er der talrige SE-telefoner blandt de mulige fra Mac-listen, som
> sælges langt billigere end den fra Cronograph - bl.a. en T68i til 100 kr.

Det var mest fordi jeg så det varnemmere at ordne hurtigt - nu når
jeg det ikke aligevel, så det bliver nok privat.

mvh

Martin

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 23-05-06 08:29

De 500,- du vil smide efter en T68i er alt efter min mening alt for mange.

Har set dem flere steder (bl.a. QXL.dk) hvor de kan fåes til under det
halve.

Batteriet skal med 99% sikkerhed skiftes ud, men det er ikke noget der
koster det vilde....

/A