opdatere K750i til W810i, er det virkelig ~
Fra : Peter

Dato : 21-05-06 15:45

Hej.

www.seunlock.dk forum, står der at man kan opdatere sin K750i til en
W810i, men er det virkelig muligt ??

Hvad så med EDGE og de andre nye features som der er i W810i ??

Mvh.
Peter

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-05-06 21:32

"Peter" <pshdo@teletoadsl.dk> wrote in news:%1%bg.79$qE3.33
@news.get2net.dk:

> På www.seunlock.dk forum, står der at man kan opdatere sin K750i til en
> W810i, men er det virkelig muligt ??

Jeg ved det ikke. Selv har jeg en K750i der tror den er en W800i. Men de 2
telefoner er også helt ens hardwaremæssigt.

> Hvad så med EDGE og de andre nye features som der er i W810i ??

EDGE er SVJV en softwareting. Så det lyder ikke usandsynligt at det skulle
kunne lade sig gøre.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 21-05-06 22:19

"Kent Oldhøj" <oldhoj@g-m-a-i-l.com> skrev i en meddelelse news:Xns97CAE5495690Bkentoldhoj@oldhoj.dk...
> "Peter" <pshdo@teletoadsl.dk> wrote in news:%1%bg.79$qE3.33
> @news.get2net.dk:

> Jeg ved det ikke. Selv har jeg en K750i der tror den er en W800i. Men de 2
> telefoner er også helt ens hardwaremæssigt.

Er du sikker på det - Jeg havde for ikke længe siden en vældig diskussion hos den
lokale Telia butik med en ekspedient som nærmest gjorde mig til idiot, at jeg kunne
påstå dette - hun havde sørme været på kursus og alt muligt og HUN vidste, at
de ikke var ens, så det skulle jeg ikke belære hende om.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-05-06 00:31

Morten Jørgensen <mj_500@sol.dk> wrote in

> Er du sikker på det

100.... plus salt og peber. Jeg har som sagt selv en K750i der virker,
opfører og udgiver sig for at være en W800i efter den er flashet med en
W800i firmware.

Fra : John

Dato : 22-05-06 09:29

Morten Jørgensen skrev:

> [...]
> vidste, at
> de ikke var ens, så det skulle jeg ikke belære hende om.

De eneste to ting der hænger samme her er "Telia" og "idiot". Det
selskab har absolut ikke styr på noget som helst.

Mvh

John

Fra : Peter

Dato : 22-05-06 16:00

Hej.

Jeg opdaterede min K750i til W800i igår, og det gik udemærket.....

Men hvis den skal opdateres til en W810i, så skal det som jeg har forstået
det være en K750, med CID:49, hvilket vist betyder at det er en med den
nyeste hardware...(?)

Som jeg forstår det så er de fleste W800i og K750i, med CID:36........

Mvh.
Peter

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-05-06 12:08

Kent Oldhøj <oldhoj@g-m-a-i-l.com> skrev 2006-05-21:
> [...]
> telefoner er også helt ens hardwaremæssigt.

> EDGE er SVJV en softwareting. Så det lyder ikke usandsynligt at det skulle
EDGE er langt hen af vejen en software ting på teleudbyderens udstyr men
det kræver hardware understøttelse på terminal udstyret.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 22-05-06 13:41

> EDGE er langt hen af vejen en software ting på teleudbyderens udstyr men
> det kræver hardware understøttelse på terminal udstyret.

Hvis det passer så kan man altså _ikke_ bare opdatere sit terminal udstyr
(=sin K750i). Right?

--
Hilsen Jakob

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-05-06 16:13

Jakob Griffel <griffel@nejnejprivat.dk> skrev 2006-05-22:

> Hvis det passer så kan man altså _ikke_ bare opdatere sit terminal udstyr
> (=sin K750i). Right?

Man kan opdatere softwaren (mp3 afspiller, styresystem osv) men de ting
der kræver hardware understøttelse vil ikke virke uden hardwaren.

Martin
med mindre andet er angivet.