3synchro
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-05-06 12:37

Hej hej

Nogen af jer der kender 3´s 3synchro som skulle være en server de har
stående til synkronicering af kontakter osv?

Kundeservice vidste ikke noget, de henviste til telefonproducentens support.

Men det jeg vil er at synkronicere kontakter fra min gamle SE Z800i, over
til den nye Nokia 6280.

I Z800i er der noget der heder synkronicering og så er der en konto der
hedder 3synchro. Men der er ikke oplysninger inde under kontoet til at logge
på serveren.. I nokia´en kan den godt forbindelse til serveren men der er
ikke noget at symkronicere da telefonenbogen er tom. Jeg ville naturligvis
sætte det nye simkort over i Z800i, og så skulle man vel på en måde
synkronicere det via deres server?

har forresten prøvet at overføre via bluetooth, men det kan telefonerne
tilsyneladende ikke samarbejde om!`? Nokia´en spørger om tilladelse til at
modtage data fra Z800i, men så står Z800i og sender i 100år og så kommer
senere med en fejlbesked.

Håber i kan bringe lidt lys over sagen, Mvh. Bjarke

Fra : Martin Schultz

Dato : 21-05-06 13:33

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev 2006-05-21:
> [...]
>
> Men det jeg vil er at synkronicere kontakter fra min gamle SE Z800i, over
Hvis du har et datakabel til dem begge er det nok nemmest at
synkronisere Z800 til PC (outlook eller outlook express) også fra PC til
6280.
> [...]
> modtage data fra Z800i, men så står Z800i og sender i 100år og så kommer

Man kan sende kontakterne en af gangen. Det virkede fint for mig med en
Z600 til 6280.

Martin
med mindre andet er angivet.