TDC tilbyder mig et 'Mobilekstra PLUS' abb~
Fra : "

Dato : 20-05-06 06:23

Jeg har i nogle år været kunde ved TDCmobil. Er p.t. Mixit-kunde.

I går blev jeg ringet op af TDC-mobil, som tilbød mig et abonnement, som er
endnu billigere end Mixit. Det hed 'Mobilekstra PLUS'. 0 kroner i
abonnement. Ingen minimumsforbrug. 80 ører i minuttet, altså 15 øre
billigere end Mixit's pris.

Jeg spurgte medarbejderen om jeg kunne læse mere om abonnementet på TDC's
hjemmeside, idet jeg godt ville se alle vilkår inden jeg sagde 'ja' (for det
lød jo ganske billigt). Medarbejderen meddelte at jeg ikke kan finde
information på deres hjemmeside, ligesom jeg heller ikke kan få tilsendt
information om det (f.eks. på mail). Det var blot her "via telefonen".

Jeg undrer mig lidt over den fremgangsmåde. At jeg kan skifte abonnement via
en telefonsamtale, uden jeg forinden kan se alle vilkår.

Kender I til 'TDC Mobilekstra PLUS'?
Hvad er det for et "hemmeligt abonnement"?

mvh Jan