N70 og synkronisering via bluetooth
Fra : ..::JMJ::..

Dato : 19-05-06 16:43

Jeg er ude efter at kunne synkronisere kalenderen i N70 med min PC.
Bruger jeg det medfølgende kabel kan jeg få det til at virke.
Forsøger jeg at synkronisere via bluetooth til den bærbare ryger jeg ind i
problemer.
Er der nogen der erfaring med at få N70 og PC til at snakke sammen ved hjælp
af bluetooth, ville jeg meget gerne høre om hvordan!!

PFT
Jørgen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 19-05-06 17:42

Hvilke problemer er det ?

/A

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 20-05-06 06:54

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke problemer er det ?
>
> /A
>
> "..::JMJ::.." <kalif1@privat.dk> skrev i en meddelelse

På PC'en ligger Nokias PC Suite, i den er der mulighed for at vælge
Bluetooth, gør man det, får man en fejlmeddelelse. Det virker som om det
program ikke kan se/finde/bruge bluetooth..
Telefon og PC er paired, men som udgangspunkt antager telefonen, at PC'en er
et headset (!)

Jørgen