Sony Ericsson K 750i - tilslutning til PC?~
Fra : Prikke

Dato : 19-05-06 08:38

Har netop købt ovennævnte telefon og har installeret medfølgende
software på PCén. Desværre kan PCén ikke "finde" telefonen (via
USB-kabel).
Hvordan sætter jeg telefon/PC systemet op, så det virker?

m.v.h.
Prikke

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 19-05-06 08:42

Genstart computeren, det plejer at hjælpe !
Med alle stik installeret...

/A

Fra : Prikke

Dato : 19-05-06 08:45

Desværre - er forsøgt!

m.v.h.
Prikke

Fra : Dr. Phil

Dato : 19-05-06 12:06

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Desværre - er forsøgt!

m.v.h.
Prikke

Er du sikker på at USB portene er slået til i BIOS ??

Har du andre USB enheder som virker/ikke virker ??

Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-05-06 11:01

Prikke skrev:
> [...]
> USB-kabel).
> Hvordan sætter jeg telefon/PC systemet op, så det virker?

Hvilket os har du? Min Win Xp fandt den med det samme, både driveres på
cd og på nettet.
Er du helt sikker på at stikket i bunden er sat ordenligt i?

Mikkel

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 19-05-06 15:59

[...]

Det et desværre ikke ualmindeligt for det elendige software SE
leverer med.
Jeg har bakset med tilsvarende problem på nyere PC uden held,
dvs. jeg hentetede alternativ software og fik det til at du.

Fra : Prikke

Dato : 19-05-06 18:25

Hvor kan jeg hente alternativt software??

m.v.h.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 19-05-06 21:09

http://www.fjsoft.at/en/

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-05-06 21:29

Prikke skrev:
> [...]
> USB-kabel).
> Hvordan sætter jeg telefon/PC systemet op, så det virker?

du skal bruge en USB driver fil til din K750i
Er sendt til din mail.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Prikke

Dato : 19-05-06 22:53

Har ikke modtaget nogen mail med driver.
Har derimod hentet et glimrende program på det link, som jeg har fået
af Morten.... desværre kan dette heller ikke "fange" min telefon (jeg
har forsøgt med alle 6 USB stik, genstartet computeren, haft batteriet
ude af telefonen......)

m.v.h.
Prikke

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-05-06 06:54

Prikke skrev:
> [...]
> af Morten.... desværre kan dette heller ikke "fange" min telefon (jeg
> har forsøgt med alle 6 USB stik, genstartet computeren, haft batteriet

Jeg kunne ikke sende dig den fil da din mail var ugyldig.
Du kan hente den driver fil på SE hjemmeside. Kik efter hent
software.
www.sonyericsson.dk

--
MVH Lars