Amitech 530/531 konfigration
Fra : Anders Schou

Dato : 16-06-01 00:26

er der en der ved hardware der er i en Amitech 531 (eller er det 530 ikke
helt sikker på model nr.)

mvh
Anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-06-01 09:44

Hej
Prøv at gå op på http://www.amitech.dk/
og så under support - pc-oplysninger så kan du skrive dit serie nummer ind..

kurt

Fra : Anders Schou

Dato : 16-06-01 12:36

Nej det kan jeg ikke da det er en jeg skal købe hos Teledansmark. så jeg har
ikke serie nummeret.

MVH
Anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-06-01 12:53

Hej
Ja så må du jo bare håbe på det bedste,
men Amitech laver ingen 500 model længere efter deres hjemmeside
Men jeg har selv haft Amitech pc i ca 6 år, og der har aldrig været nogen
problemer, de bruger kun gode hardware mærker, men det er meget forskelligt
hvad de putter i dem.