Håndfri Bluetooth..
Fra : BT

Dato : 12-05-06 23:33

Hejsa..

Der er vel ikke nogen som ved hvor man kan få bluetooth håndfri.
Det skal helst være den slags som hvor bilens højtaler går igennem, så den
selv dæmper for lyden..'

Jeg har set dem til salg et sted, men ved ikke hvor.

Nogen som kan hjælpe

/Brian

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 13-05-06 13:13

http://www.modify.dk/?page=products&mode=tbil&product=ck7w#ck7w

Dette er en god løsning

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-05-06 13:48

"Mikkel Trabjerg Knudsen" <trabjerg@modify.dk> wrote in message
> http://www.modify.dk/?page=products&mode=tbil&product=ck7w#ck7w
>
> Dette er en god løsning

Den omtalte model sender ikke lyden ud gennem bilens højtalere men lyden ud
gennem sin egen højtaler.
Man kan tilkøbe en 'mutebox' der gør dette eller tilsluttet mute ledningen
til ens radio (hvis den har support for dette - det har de fleste nyere
radioer idag). Det virker ganske glimrende uden mutebox. Jeg bruger den
medfølgende højtaler i min egen bil og det spiller bare.

Hvad er det for en telefon?
Jeg har oplevet med en låne tlf - tror det var en sony ericson - at det ikke
spilled optimalt med det omtalte sæt.
Nokia telefoner er klart at anbefale, så er du sikker på det vil virke.

--

/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Towli

Dato : 15-05-06 14:12

Jeg har købt Parrot CK3000
(http://www.mobilunlock.dk/catalog/index.php?cPath=157_181) -virker
forrygende, og er nem at montere - bare radionen ud og stikket i...(til
Bluetooth)

/T