T9 ordbog i Qtek 8310?
Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-05-06 12:32

Kan man udskifte/opdatere ordbogen på Qtek 8310?

Jeg støder jævnligt på simple ord den ikke kender, senest ville den have
mig til at skrive mulgi - mulig kunne den ikke....

Nåja, den ser heller ikke ud til at være flink til at foreslå ord med
danske tegn.

Ole Thomsen

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 11-05-06 07:04

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig til at skrive mulgi - mulig kunne den ikke....
>
> Nåja, den ser heller ikke ud til at være flink til at foreslå ord med

Selvom menuen er sat til dansk er t9 det ikke automatisk. Når du skal i gang
med at skrive en ny sms, så hold T9 symbolet nede et par sekunder. Gå ned
til "T9 sprog" og vælg dansk inde i menuen som fremkommer.

Min egen virker udmærket og genkender langt de fleste ord, undtaget div.
bandeord, men det kan den jo lære.

Der er iøvrigt frigivet en opdatering til den. For at hente opdateringen
skal du oprette dig som bruger..

http://www.qtek.dk/page.php?c=24

/ Michael...

Fra : Ole Thomsen

Dato : 11-05-06 11:10

Michael Korsgaard wrote:

> [...]
> i gang med at skrive en ny sms, så hold T9 symbolet nede et par
> sekunder. Gå ned til "T9 sprog" og vælg dansk inde i menuen som

Ahaaa, se det hjalp jo en del. Takker!

> Min egen virker udmærket og genkender langt de fleste ord, undtaget
> div. bandeord, men det kan den jo lære.

Ikke så nemt som børn

> Der er iøvrigt frigivet en opdatering til den. For at hente
> opdateringen skal du oprette dig som bruger..
>
> http://www.qtek.dk/page.php?c=24

"IMEI ikke fundet" får jeg som fejl når jeg vil oprette mig.

Ole Thomsen

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 12-05-06 11:08

> "IMEI ikke fundet" får jeg som fejl når jeg vil oprette mig.

Af en eller anden grund bliver der sat 2 nuller på til sidst, hvis man
finder IMEI via sytemoplysninger. De 2 nuller skal ikke med!.. Tjek det evt.
ved at tage batteriet af og kig på bagsiden af telefonen

/ Michael...

Fra : Ole Thomsen

Dato : 12-05-06 11:30

Michael Korsgaard wrote:

> Af en eller anden grund bliver der sat 2 nuller på til sidst, hvis man
> finder IMEI via sytemoplysninger. De 2 nuller skal ikke med!.. Tjek
> det evt. ved at tage batteriet af og kig på bagsiden af telefonen

Det havde jeg faktisk fanget, 15 tegn...

Får desværre stadig fejlen.

Ole Thomsen

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 12-05-06 14:46

> Det havde jeg faktisk fanget, 15 tegn...
>
> Får desværre stadig fejlen.
>
> Ole Thomsen

Det lyder underligt... Og du er sikker på at du har skrevet IMEI rigtigt
ned??

/ Michael...

Fra : Ole Thomsen

Dato : 12-05-06 15:09

Michael Korsgaard wrote:

> Det lyder underligt... Og du er sikker på at du har skrevet IMEI
> rigtigt ned??

Ja. Prøvede lige fra en anden PC, samme fejl.

"IMEI nummer ikke fundet", hvad er det for et nummer de forventer?
Telefonen er købt gennem Telia.

Ole Thomsen

Fra : Chris G.

Dato : 21-05-06 14:44

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in message

> Ja. Prøvede lige fra en anden PC, samme fejl.
>
> "IMEI nummer ikke fundet", hvad er det for et nummer de forventer?
> Telefonen er købt gennem Telia.

Dangaard har lige opdateret deres IMEI database på sitet, så blive ved med
at prøve - der gik 1½ uge inden jeg kunne registrér mig på qtek.dk

Hvis din IMEI stadig ikke virker på qtek.dk, så er det måske Brightpoint som
har distribueret din tlf; i så fald prøv at registrér din tlf. på
www.qtek.nu

--
Chris
: )

Fra : Ole Thomsen

Dato : 21-05-06 15:17

Chris G. wrote:

> Hvis din IMEI stadig ikke virker på qtek.dk, så er det måske
> Brightpoint som har distribueret din tlf; i så fald prøv at registrér
> din tlf. på www.qtek.nu

Det kunne jeg

I mellemtiden har jeg fået at vide af en kollega at mobilen er låst for
opdateringer, og skal indleveres til Telia hvis man vil have dem lagt
ind. Så det har jeg ikke gidet spilde tid på.

Men tak for hjælpen!

Ole Thomsen